gechipt....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:24

Ik heb barley liever ook niet gechipt maar ben bang dat ik er niet onderuit kan komen. Wil tenslote graag ook eens met haar starten.

Op de manege laten enkel hun paard nu chippen en heb Barley maar bij dat lijstje laten zetten. ben benieuwd hoe ze reageert.

Julius reageerde heel heftig. Steigerde en sprong naar voren waardoor ik tegen de voerbak aan gezwiept werd. meteen trok ie me weer naar achteren en weer naar voren maar de vrouw die chipte hield vol en uiteindelijk zat ie erin. Ik had wel twee gekneusde ribben. auw!

verder heeft ie er geen last van gehad. gelukkig

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:45

ik snap het nog niet helemaal hoor. Ik wil dus dat barley liever niet gechipt wordt. wat kan ik doen omdat te voorkomen. moet ik iets tekenen o.i.d?

en wat als ze willen controleren op wedstrijden? Ben ik dan 350 piek kwijt. das een hoop geld

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 11:53

oh dan vallen de kosten wel mee.

Erg vaak wordt je toch niet gecontroleerd. kun je me een voorbeeld mailtje sturen?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, Ballard_L, Donderwolk55, gaby_kremer, Ipsiedipsie, Jet, jitskenienke, karmas, kreekie, Lui_, Miriam91, Pikeur, Pluksjaanvu, Sydney_Zorro, topsylover, waikiki_6 en 90 bezoekers