gechipt....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 15:12

piep-er-de-pieper-de-piep%^#@%#$^#!#%(*&)
(dit om oliebol en poedersuiker te vermijden)

het is gebeurd, Tender is gechipt!
oh, wat baal ik! heb daarna ook een heerlijk potje zitten janken!

Waarom?
Omdat ik er gewoonweg niet tegen kan, dat ik door de NHS letterlijk gedwongen wordt om te chippen! Ik had geweigerd, maar wacht al bijna een jaar op de uitspraak! EN ik wil graag starten!
had hulp ingeroepen van mede-anti-chippers, maar kreeg nagenoeg geen enkele reactie, dus voelde mij kats alleen op de wereld. 2 vee-artsen gesproken, die zagen echt niet in waar ik moeilijk over deed. Dus toen met lood in mijn schoenen toch maar een afspraak gemaakt om mijn bollie te laten chippen.

(Natuurlijk wel door een vee-arts!)

En ik moet toegeven dat hij tot nu toe nog nergens last van heeft gehad hoor en het kreng zit er nu bijna een week (morgen om precies te zijn) in, dus het zal wel goed gaan.....

Ben benieuwd of 'ie op z'n plaats blijft zitten!

En als ik nu ga starten dan wil ik %^@*$* ook gecontroleerd worden!!

Dat het niet net zo is al met mijn rijbewijs: die heb ik al bijna 10 jaar, maar nog nooit ergens hoeven laten zien!!!!

Zo, dat moest ik even kwijt!!!

Sorry voor de bokt-vervuiling en nog meer sorry voor al die mensen die dit ergerlijk vinden, maar ieder heeft zo zijn mening en dit is die van mij!

Ik haat het om in een hoekje gedrukt te worden en dat is precies wat de NHS heeft gedaan!


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-01 09:07

Maar Eleonoor: als iemand dan informatie vraagt aan jou of aan de anderen van de site: reageer dan wel! Ik heb jullie 3-en een hele tijd terug allemaal gemaild met de vraag of jullie al een uitspraak hadden gehad en hoe jullie het gingen doen etcetc!

Had het gevoel dat ik bij een "groep" hoorde, met het idee: samen staan we sterk! Maar uiteindelijk was ik dus heel alleen en heb ik het niet gered tegen die *pieperdepiep* NHS!

EN daar baal ik van!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, daydream, Mark0919, miezelke, Sting, tienus63 en 38 bezoekers