Instructrice schat mij hoger in dan ikzelf

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Instructrice schat mij hoger in dan ikzelf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 11:55

Zaterdagmiddag had ik les van mijn intructrice voor bekende ook wel bekend als mijn zusje Haha! (maar zij heeft dan wel haar eigen stal en werkt dus proffesioneel in de paarden Knipoog )

Allereerst was Laiser erg huiverig voor een grote bak die gevuld werd met water, net buiten de bak. Hij durfde er niet bij in de buurt te komen.
Zelfs toen ik al in de bak was, bleef het eng en was hij een brok spanning. Aangezien ik geen zin had om op deze manier te lessen vroeg ik Bianca om de deuren een stuk verder dicht te doen, zodat Laiser zich op de les kon concentreren.
En dat werkte na een paar minuten begon hij zich te ontspannen en liet zich rijden.

Tijdens de les vroeg ze ineens hoeveel winstpunten ik nu had. Dus ik vertelde dat ik er nu 8 had. "Mooi dan kunnen we eindelijk eens tegen elkaar starten. Jij met Laiser en ik met mijn drie-jarige" Het was inderdaad al heeeeeeel lang geleden dat wij tegen elkaar hebben moeten rijden. Dat was toen we alle twee nog op de ponies reden, en dat is toch al weer enkele jaartje geleden Schijnheilig .

"Ja en dan ergens in de zomer vcan 2004 kun je in het M1 gaan starten.." zei ze.
Dus ik: "Pardon wat zeg je nu, ik geloof dat ik het even niet goed kon volgen."
Ik had het dus wel goed gehoord. Volgens Bianca moet het mogelijk zijn als wij op dezelfde manier doorgaan als we nu doen dat we over een jaar in het M1 kunnen zitten. (Jaja, alleen ben ik zelf nog niet overtuigd Lachen )

Tijdens de lessen moest ik al vaker schouderbinnenwaarts en dergelijke doen, maar dat wilde ze vanaf vandaag verder uitbreiden en aan de slag met travers. En die lieve Laiser vond het moeilijk, maar deed toch keurig zijn best om het te proberen. En helemaal zonder steigerpartijen, terwijl we dat in het begin wel veel gehad hebben als hij iets nieuws aan moest leren.

Niet alleen Laiser vond het moeilijk ik zat ook een paar keer van "Aaargh, ik raak helemaal in de war. Even opnieuw, ik voel me net alsof ik motorsche gestoord ben "
We kregen te horen dat we er al hele mooie stukjes bij hadden zitten. Laiser ging goed vooruit de laatste tijd.

Ik heb nu opdrachten gehad om tijdens deze week te gaan oefenen, zodat Laiser het steeds beter gaat snappen en het meer routine voor hem wordt.

En Laiser...? Die zal blij zijn als ik binnenkort op vakantie ga en mijn moeder hem komt verzorgen. Dan mag hij lekker rondhobbelden in de bak, met haar op zijn rug. En zolang zij niet weet hoe zij hem dressuurmatig aan het werk moet zetten, vind hij het prima Haha! . Want ja Laiser is en blijft Laiser. Hij gaat zich natuurlijk niet uitsloven als hij het ook op een heerlijke sukkelgangetje kan doen Schijnheilig .


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 16:54

Cody schreef:
Leuk joh dat je zus het zo ziet zitten, vind je het geen uitdaging om met de lessen al wat meer vooruit te denken?

Tuurlijk vind ik het fijn om vooruit te denken met de lessen. Zo zijn we altijd al bezig geweest.
Alleen had ik dit totaal nog niet verwacht. Maar goed misschien onderschat ik mezelf een beetje Knipoog
Ik heb er wel veel zin in om weer wat nieuws te doen, is voor Laiser ook weer leuk om weer wat anders dan het gewone te doen.

Hebben jullie dat nu ook dat als je nieuwe dingen moet leren dat je je net zo'n beginner voelt die alles nog moet leren Schijnheilig


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-03 21:55

Lielle,
Ik ben inderdaad makkelijk te kritisch over mijn eigen prestaties, vraag Oscar maar Schijnheilig

En wie weet moeten we dan eindelijk een keertje tegen elkaar rijden Knipoog als jij mee gaat doen met Raimaer Haha! .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, Jet, Larissajulia, lies_sparkle, LisaVH96, MairiMacBran, nick_en_ik, savieralover en 44 bezoekers