Wakker gemaakt door mijn oude verzorgpaardje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Wakker gemaakt door mijn oude verzorgpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 20:23

sinds gister logeer ik bij de bazen van mijn oude verzorg paardje. (zijn verhuist Verdrietig) En vandaag ging de man hardlopen in Noordwijk, dus de vrouw en ik bleven met de honden wachten tot het klaar was. Daarna gingen we dus in de zee zwemmen, was erg leuk Haha!
Op de terug weg naar lelystad zouden we nog langs hun paardje gaan, mijn oud verzorg lieffie dus. Maar onderweg was ik zo moe dat ik in slaap was gevallen Slapen En ja hoor ineens krijg ik door het autoraampje een O'Connor snuit in me gezicht gedouwd....De man had blijkbaar Connor gepakt en meneer stak heel lief zijn hoofdje door het raam heen. Ik denk dattie me had gemist want ik was al een poos niet meer geweest....Ik vond het echt lief, maar toen ik dus uit de auto kwam begon herinnerde hij zich dat ik lang niet was geweest en ging me negeren, van Ja jij komt niet m,eer vaak is niet lief. PUNT! Tong uitsteken maarja morgen ga ik weer naar hem toe en komt alles wel goed Knipoog
Maar toch nog even me lekkere ventje gezien Vingers aflikken

groetjes Maaike

FaithLover
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 20:42

weeeeehhhhhhhhhhhhhh nou wil ik hem ook weer zien!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 20:44

moetje naar nicole gaan Knipoog met je ouders overleggen, hij kan moeilijk naar jou komen Knipoog