Twister is kwijt...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 21:01

nou ja, niet echt kwijt, maar is verkocht afgelopen weekend Huilen , naar handelaar v/d Pol, in Leusden. Mochten jullie hem ooit tegenkomen, zouden jullie dat dan willen zeggen tegen mij Verdrietig ? Ow ja, de eigenaresse heeft alweer een ander paard Extreme duivel
[img]../upload/13/stoere_twis.jpg[/img]

Ow ja, hij is een ruin van ongeveer 4 jaar oud, en rond de 1,65 hoog!
_________________
Nonnie is aangenomen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-09-03 22:02 ]</font>



Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 21:06

Ja hij was echt superbraaf, ik reed wel eens op hem, heb ook geholpen met zadelmak maken. Tja, hij was "niet goed genoeg" Extreme duivel Hij is ook idd heel mooi Lovers

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 06:17

Tja, de eigenaar heeft hem weg gedaan omdat ie niet genoeg presteerde op concours Verward Maar ja, het lag dus echt niet aan het paard, daar zit genoeg vermogen in. Pris, hij heeft geen papieren helaas, maar daardoor is ie niet minder goed Haha!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 17:49

pris, of hij staat nog bij v/d/ poll, maar ik denk eerlijk gezegd dat ie al verkocht is, je zou hem altijd kunnen bellen natuurlijk! Tja, hij kan nu net een b-proefje lopen, maar hij leert snel, is alleen een beetje verknald door zijn (nu dus vorige) eigenaresse. Maar is nog makkelijk te verhelpen Haha!
Het is geen paardje voor mij, ik vind hem te groot, en wat lomp in zijn bewegingen(wel goeie bewegingen trouwens hoor!).

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-01 19:04

Nog twee foto's van Twissie:
[img]../upload/13/twisvoren.jpg[/img]
En zijn andere kant.....
[img]../upload/13/twister.jpg[/img]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hoogendroog, MairiMacBran, MoniqueT en 44 bezoekers