nog een paardje weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

nog een paardje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 22:21

Ik had op het eerste moment gedacht dat mijn berijdpony hier nog 4 jaar zou blijven ivm studie in denbosch van eigenaar
maar helaas gaat ze volgend jaar naar een spring en dressurstal in australie en moet ze Swift verkopen
dus ikke dacht...o volgend jaar
maar hij wordt deze zomer al verkocht Huilen
er zijn zelfs al 2x kopers komen kijken maar dat was niks

deze week mag ik de hele weeg Swift rijden
dan neemk afschheid want gaa 5 weekjes op vakantie en maby is ie in de tijd al weg
en als ik terugkom zien we wel of ie dr nog is

Zelf wilde ik m kopen maar is helaas niet gelukt dmv tijdgebrek volgendjaar

Dit zal wel weer huilen worden denkik zo Verdrietig , ik hecht me ook zo snel aan paarden, aan lisa bv. maar die was heel speciaal
En nu weer aan Swift, omdat ik er zoveel mee bereikt heb en van geleerd heb....... Scheve mond

Hopelijk duurd t nog ene lange tijd voordat ik echt afscheid moet nemen en kan ik nog heerlijk rijden op mijn schatje..........

Renée

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:27

O wat vreselijk! Hopen dat hij naar een heeeel goed baasje gaat..succes ermee.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:35

dat is vreselijk jah....mijn verzorgpaard is ook verkocht in augustus ongeveer....omdat ze geen tijd had ( de eigenaar)....k wou zoveel mogelijk komen als k kon...alleen vond zei het niet genoeg.....op een donderdag is hij verkocht en k kon die dag niet komen en die vrijdag ook niet ....wou ikj zaterdag ochtend naar de manege gaan ...krijg k dit sms :
JA SORRY HIJ IS DONDERDAG ALS OM 12.00 WEGGEGAAN !!!! .....k was zooo verdrietig...ja ik verzorgde hem al ruim 3 jaar...maarja hij heeft nu een baasje waar hij veel aandacht krijgt en lekker op de wei met andere paarden kan rennen en doen dus k ben wel Haha!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-03 22:40

tanja15: das wel fijn dattie t nu goed heeft, mijn vorige vz pony Lisa hebbik ook lang gereden enz, haddik ook een hele speciale band mee.....hoor ik: ja ze wordt verkocht , dus ikke verdrietig, ikke gaa er zaterdag heen zeggen ze: HUH? ze is donderdag al weggegaan hoor!
en nu weetik niet meer waar ze is gebleven...niemand knows it, ze is doorverkocht..heb dus nooit echt afscheid kunnen nemen en dat neem ik somige mensen wel kwalijk en zit me nogsteeds dwars..dus daarom wilk nu bij swift WEL goed afscheid nemen

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 22:42

maar het ergste vond ik ook dat de eigenaaresse helemaal GEEN dank je wel heeft gezegt....k heb ook NOOIT meer iets van haar gehoord....dat vond k het ergste...gewoon géén dankje wel Verdrietig

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 12:45

das best wel onbeschoft om zolang een paardje te rijden en dan geen bedanke te krijgen, is bij mij ook 1x gebeurt maja die pony reed ik ook pas 2 weken..

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-03 16:57

ooh wat erg voor je! ik weet hoe je je voelt...

bij ons waren wij zo onderhand de laatsten die het te horen kregen van Ukkie en van sabje moesten we zelfs nog van een ander horen ook nog! Ik weet ook wel dat doris te koop is, maar dat wisten we eigelijk al vanaf dat ie daar gekomen is, maar nog lijkt het me erg als ie echt weg is.

heel veel sterkte voor jou (als het zover is) en nog zo veel mogelijk ervan genieten!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-03 21:00

THX , dat zal ik zeker doen.....we zijn nu al bezig alle dingen te doen wie we saampjes nog willen doen en leuk vinden, bevoorbeeld willik nog ene keer zwemmen want dat blijkt ie kei leuk te vinden, en een lekkere lange buitenrit met hindernissen en crossen vinden we beiden ook geweldig....dus nog vele plannen in een hopelijk nog lange tijd

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 13:00

Jammer dat hij verkocht wordt en dat jij hem niet kan kopen..
Maar hij krijgt vast een lief baasje die goed voor hem gaat zorgen..
Ga je als hij verkocht is weer opzoek naar een bijrijdpaardje?

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-03 17:54

ja ben ik nu al mee bezig.....maar dat is tegenwoordig lastig en ik heb gewoon heel erg mazzel gehad met dit paardje amar of ik ooit nog zo'n lieverd kan vinden........ik betwijfel t

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:14

Ik denk dat je wel een ander leuk en lief paardje vindt hoor..ik dacht ook dat ik nooit meer een leuk paard zou vinden..maar ik heb er toch nog een gevonden...Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 09:34

Hallo Renee, wat jammer joh! Maar ook wel begrijpelijk van het baasje. En het kan soms lang duren voordat je paard verkocht wordt, helemaal als je een goed tehuis wilt hebben en dan kun je beter niet wachten tot vlak voor je vertrekt Knipoog Ik heb zelf wel mijn verzorgponypony gekocht, ondanks dat ik in de laatste jaren van mijn studie zat en hem in een andere plaats stalde dan ik woonde/studeerde. Ik moest toen echt een bijrijdster hebben kwa tijd en kwa kosten. Dat waren twee lastige jaren, maar nu woon ik gelukkig 5 minuten van stal, en ik ben blij dat ik het toen kon doen!
Ik hoop voor jou dat je contact mag houden en dat je nu een verzorgpony/paard vind dat erg lang blijft!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 11:30

en wat ze dan ook voor Swift vragen......1000 euro maar
voor een pony wie minsteds 2000 waard is Boos!:(........
maja t gaat ook om een goed tehuis
en idd ik hoop dat ik ooit net zon lieverd als deze vindt
maar die kans is zo klein want iedereen wilt tegenwoordig een vz-pony en een pony net zoals lisa hebbik ook nooit meer gevonden..

maja......THX voor julie reacties nog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 11:32

dat is idd niet zo veel!
maar als ze een goed tehusi zoeken, laten die mensne het voor het geld. Daar heb je dan wel geluk mee.
Hopelijk vinden ze een goed huis voor hem!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 15:52

ahg wat erg...lijkt me niet leuk..
nou maar hopen dat hij een goede baas krijgt