wedstrijdniveau daalt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-03 11:14

jah maar het is ook heel wisselend.De vorige x had ik 169 punten, meer verdiende ik ook niet.
Maar diezelfde jury had ook onder de 140 punten uitgedeelt, en bij sommige was dat echt niet terecht, en ipv dat er dan veel commentaar bij staat, stond er bijna niks.Je had of boven de 160 of onder de 150, en dan denk ik als je nou een leuk proefje rijdt dan verdien je ook wel gewoon 156 punten.De ene wedstrijd word ik ongelooflijk afgestraft op alles, en de wedstrijd erna weer niet, ik weet ondertussen ook niet meer hoe ik moet rijden :S

rij ik super netjes op de letters en is het nog niks volgens de jury, gaat het netjes een 6 gaat het net wat minder een 4, najah zo slecht was het ook niet.
Toen ik 2 jaar geleden ook b startte met een manegepony, had ik de teugelsbijna in een boog hangen en reed ik echt geen 4en, ook al waren de voltes plat, en reed ik niet netjes op de letter en zat ik voorover.Dat moet ik nu doen dan hebn ik gelijk 140 punten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, DeGelukkige4, Eleadoras, KirstenHorse, Pallatin, Pierus en 107 bezoekers