Golfballetjes??!!!???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Golfballetjes??!!!???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-03 22:43

Ik bracht vanochtend Anton naar zijn weitje, zie ik daar een golfballtje liggen.
Dat is niet zo heel raar want de golfbaan ligt naast de wei maarja dat balletje was dan toch wel heel erg uit de koers geraakt, dus ik dacht ik kijk ff of er nog meer liggen want ik vond het best wel link voor bij de paarden dat ze het opeten en erin stikken.
Vond ik er nog 14 Verward !!!!!
Die balletjes het ik terug op de golfbaan gemikt maar ik vind het wel vreemd hoor; of er zijn een stel stumperds gaan golven Frusty of er is iemand geweest die golfballetjes naar Vanessa heeft gegooid (merrie die daar dat en nacht staat) Boos! .

Nou als het morgen weer zo is ga ik even bij die kakkers in dat clubhuisie (lees: villa) langs of ik galoppeer even of het golfveld Extreme duivel

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:47

Niet weggooien die dingen, die kan je voor heel aardig geld verkopen }>

't is niet ongebruikelijk, soms slaan ze gewoon te hard of verkeerd. Denk in ieder geval niet dat iemand ze naar het paard heeft lopen gooien, die dingen zijn namelijk duur! (wat is het, tussen de 1 en 5 euro per bal, afhankelijk van het merk)

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 22:47

HeleennAnton schreef:
of ik galoppeer even of het golfveld Extreme duivel

Clown
Of 's nachts stiekum de holes dichtgooien met cement Haha!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-03 23:12

Joh, dat is toch te aardig, laat er gewoon een paar kuddes koeien op los ! Lachen