Ben vandaag op onze nieuwe pensionstalling geweest!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 19:06

Vandaag ben ik samen met met mijn vader naar de pensionstalling geweest waar Ameretto per 1 oktober komt te staan.
We hadden vandaag met Henk-Jan (eigenaar van de pensionstalling) afgesproken om ff langs te komen om alles af te ronden.

Ze zijn er nu aan het verbouwen en uiteindelijk komen er 2 binnenbakken, en 52 nieuwe boxen, twee spuitplekken en een solarium extra!!! Ik heb de bouwtekening gezien en het gaat er toppie uitzien!! Party!! De boxen worden 3 x 3 m. en grijs van kleur, het ijzerwerk wordt bordeauxrood. Heel mooi dus! De paarden kunnen nu ook over de deur heen kijken, want er zit zo'n weefrek in dat je eruit kunt halen. Staat stukken gezelliger, dan wanneer dat niet kan!

We hebben een hele rondleiding over het terrein gekregen en het ziet er echt mooi uit.
Er is ook een aparte paddock waar je kunt longeren.
De weides zijn opgesplitst in 12 weitjes van ongeveer 25 keer 50 meter. Daar kunnen ze dan met 2 of 3 in, of alleen. Er is een aparte springtuin en een stapmolen.

Ik kan ook extra lessen volgen bij Henk-Jan voor maar een 10tje per uur!!! Das toch niks???!!!!
En het leukste is: Ik mag Henk-Jan helpen met het 'bijscholen' van z'n jonge (manege)paarden.
Echt gaaf!!!
Denk dat ik het daar wel naar mijn zin zal hebben, en Ameretto ook!!!!

Zondag 30 september is het zover: dan gaan we Ameretto verhuizen, inclusief al mijn spullen!!!

Ik heb heeeel erg veel zin in!!!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 19:32

leuk voor je!Zo te horen is het daar erg leuk en mooi.
Veel plezier daar!

Liefs layla d

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 20:50

Fijn voor je Lautje, dat je nu op zo'n mooie pensionstalling komt te staan.
Dat zal wel een lekker gevoel geven.

Staan je ouders er nu ook helemaal achter?

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 08:50

Ja, ik heb mijn ouders voordat ze op vakantie gingen een brief meegegeven waarin stond waarom ik het zo graag wilde enzo. En dat het beter was.

Ze hebben dus de hele vakantie na kunnen denken en toen ze terugkwamen vertelden ze dat ze het een goed idee vonden. Party!!

Ik was best bang voor hun reactie, maar uiteindelijk viel alles toch weer 100% mee!!!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 08:56

Echt tof hoor ene zo te horen wordt het ook errug groot daar Haha! .

Nou aftellen naar 30 september dan Lovers .