Pony weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 14:06

Zondag 29 augustus, gingen mijn moeder, ik en mijn vader kijken naar een nieuwe pony kijken.De baas van die pony zei dat we de trailer mee konden nemen, dus deden we dat, we hadden die pony toen we daar waren voor de kar gezet, en een stukje gaan rijden, dat ging goed, toen ging ik nog ff op hem rijden, dat ging ook goed, dus namen we hem mee naar huis, en we waren er niet zo erg op voorbereid, dat onze andere pony weg moest direkt daarna!Ik ging mee toen we thuis waren onze andere pony weg te brengen, zo heb ik wel 30 zakdoekjes vol gesnotterd!!! Verdrietig Verdrietig !!Ik was ook al heel lang aan die pony gehecht, we kregen hem toen ik 2 jaar was, want toen was m'n zus 6, en die wou heel graag op Belinda(die pony) rijden. Ik heb mijn nieuwe pony nu al 3 weken, en ik ben er al bijna bovenop, dat Belinda weg is!Die nieuwe pony heet Tornado, is zwart, 4 itte sokjes, 7 jaar, heel mak voor de kar, wel beleerd onder het zadel, maar kan verder niks!!

groetjes belinda(mariette)

P.S.:Ik ben eigenlijk verdrietig, maar ook weer best blij! Verdrietig Dromen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 21:54

Wat een dubbel gevoel lijkt me dat. je bent natuurlijk heel blij met die nieuwe pony maar toch.

Toch gefeliciteerd en ook een beetje sterkte

Belinda
Berichten: 297
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 13:05

dankjewel!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 14:04

Een erg dubbel gevoel he? Geniet maar lekker veel van je nieuwe pony... En dan thuis lekker wegdromen met foto's van Belinda....