Naar Sarabande geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Naar Sarabande geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 00:37

Vandaag met digi en videocamara naar Sarabande en Anouk (Anoukie) geweest. Ik ben de allerslechtse fotograaf die er bestaat maar met de technische mogelijkheden van tegenwoordig moest er toch iets lukken.

Ik was heel blij verrast dat Sarabande alweer uitgezwaard en gegroeid was sinds ruim een maand geleden dat ik haar heb gezien. Het is ook fijn als je een amazone hebt die duidelijk zo blij met en gek op je paard is. Anouk is sinds ze Sarabande op stal heeft met grote inzet en heel serieus met haar aan het werk en Saar begint steeds beter te lopen. De resultaten staan op:

[ITP] Primeur: eindelijk rijfoto's van Sarabande

Wanneer Anouk en Sarabande verhuist zijn begint het echte werk en gaan ze de wedstrijden in, daar hebben we nu al zin in!

Kiekie

Berichten: 49
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 02:14

Mooi paardje zeg!! En je foto's zijn goed gelukt hoor, slechts een paar zonder hoofd Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 08:41

Ze ziet er goed uit
Dat gaat best lukken met op de wedstrijden.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 17:17

Ja Ilindra ik ben er ook heel blij mee. Ik geniet van het plezier dat ze met elkaar hebben en als Anouk verhuist is zal je haar wel eens bij jullie in de buurt op een wedstrijd tegenkomen.
Ze hebben er in ieder geval erg veel zin an Knipoog

Ach Kiekie toch maar 2 zonder hoofd Bloos , maar we moesten kiezen en daar zijn juist de bewegingen zo mooi op te zien.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 17:44

sorry het zal vast wel al verteld zijn waarom je haar zelf niet rijd,was nieuwschierig had dat nog niet begrepen.
maar idd hele leuke foto's,wel wat klein helaas

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:53

Ik dacht dat GribaldiFAN haar zou gaan rijden? Leuk dat het zo klikt met Anouk! ga zo de foto's even bekijken.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 20:39

GribaldiFan had geen tijd meer, dat heeft ze al een tijdje geleden ook in een ander topic gezet.
Ze bleek haar schoolopgaves onderschat te hebben, waardoor ze te weinig tijd voor Sarabande overhield.
Ze heeft toen een keuze moeten maken en voor haar opleiding gekozen, met pijn in haar hart, want ze was erg gek op Saar.
Nadat GribaldiFan had aangegeven dat ik Sarabande bij haar kon ophalen is ze naar Anouk gegaan.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 21:09

Bedankt voor je reactie, ik had het gemist. Zo wordt het ook super opgelost, lijkt me?

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-03 21:12

*LOL*