leuk, springen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-01 21:56

vandaag ging ik een keer springen met imka. dus ik zet 2 sprongetjes neer van 20 cm. imka ging heel moeilijk lopen doen en (deed alsof) kwam er heel 'moeilijk' over. na een uurtje springen ( wat je springen kon noemen Haha! ) ging ik even met haar een rondje buiten uitstappen. zie ik opeens een bospaadje lopen met een bord: springbos. dus ik denk, even kijken wat dat is. Party!! allemaal boomstammen enzo van denk ik een halve meter ( op elkaar dan he! ) opeens wordt imka helemaal gek. en ze begint in rengalop te springen! ze kwan nog wel 10 cm boven de sprong uit! ik kon haar haast niet stoppen zo leuk vond ze het. phoe, wat scheet ik peuken toen ze zo hard ging. Haha! hihi.. dus zaterdag weer? zeker wel..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 23:29

wij hebben ook zo'n 'crossbaan ' in het bos maar ik ga er nooit overheen. vindt het zo eng adie hindernissen waar de bomen vats liggen. nee mij niet gezien.

maar fijn dat jij zo fijn had gesprongen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:51

hoi
Dat durf ik dus ook niet.
Van alles wat vast ligt blijf ik af.
Ik vind het een veiliger gevoel dat als het niet goed uitkomt en hij moet de balk raken dat de hele zooi dan omvalt.
Ik heb men paardje liever nog heeel veel jaar.

En als ik het goed begrijp hebbben jij en je paard nog niet zoveel springervaring?
Is het dan wel vertandig om over vaste hindernissen te springen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 16:03

houd er heel heel heel ajb rekening mee dat als je een ongeluk met een vaste hindernis krijgt dat er dat je dan echt een ongeluk hebt (groter als met een normale hindernis) Je zult niet de eerste wezen die op zijn bek gaat met zo'n hindernis.

imka
Berichten: 765
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 23:16

Citaat:
Op 2001-08-31 13:51, schreef runningkawa:
hoi
Dat durf ik dus ook niet.
Van alles wat vast ligt blijf ik af.
Ik vind het een veiliger gevoel dat als het niet goed uitkomt en hij moet de balk raken dat de hele zooi dan omvalt.
Ik heb men paardje liever nog heeel veel jaar.

En als ik het goed begrijp hebbben jij en je paard nog niet zoveel springervaring?
Is het dan wel vertandig om over vaste hindernissen te springen.

nou, ik heb wel springervaring hoor!!! hoezo denk je dat Verward

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 09:05

ik denk dat heike dat dacht omdat je 20 cm had gesprongen en ik vind het ook gevaarlijk. ik zou het nooit doen, zo'n vaste hindernis, je zal niet de eerste zijn die de pony verwond of/en je zelf. maar fijn dat het goed ging. hoe hoog waren die stammen? 50 cm ofniet wanti k heb het ook weles in het bos gezien ik heb gisteren ook gesprongen in de buitenbak tot aan 80 cm vond ie leuk joh Party!! al paar weken niet gesprongen

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 10:54

ee yen, je hebt zelf toch ook vaste hindernissen gesprongen? 50 cm ofzo

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 10:59

ja maar dat was 50 cm dat zei ik ook al maar ik begrijp hieruit dat het hoger was omdat ze zegt ik henb spring ervaring