Ik ben moe!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-01 20:46

Vandaag was ik al om 10 uur op de manege en mocht ik 3 paarden uitstappen en afverzorgen. Daar was ik ongeveer een uur mee bezig.

Samier gepoetst, want Bassie liep al in de les mee, dus die hoefde ik niet te poetsen en op te zadelen. Daarna Bassie gereden en afverzorgd. Het was vandaag trouwens een rommelige les, 2 mensen zijn van hun paard gevallen en ik viel ook bijna. Was met de galop, eentje achter mij (we reden op de volte) struikelde en je hoorde 'kabonk kabonk....boingk! Daar schrok Bassie van en die sprong opzij en gaf een bok, maar ben gelukkig blijven zitten.

Nadat Bassie verzorgd op stal stond, ging ik Samier zadelen. We zijn met z'n 2en 2 uur weg geweest (alleen gestapt) dat was erg gezellig!

Toen nog fietsen naar Shadow en hem een half uurtje rijden. Ik zat net 10 minuten in het zadel, toen er een groep auto's met z'n allen begon te toeteren. Daar schrok Shadow van dus die begint hard te draven (galop is ie toch te lui voor hihi *LOL* ) Net toen ik hem terug had, gooide iemand op het terrein ernaast een paar rotjes af!! Ik schrok daar van (dat verwacht je toch niet om deze tijd vuurwerk??? Verward Boos! ) Shadow liep gewoon door Verward Party!! verder gereden dus, het ging wel aardig. Ben ik aan het uitstappen, waren ernaast de bak 2 schapen bezig elkaar kopstoten te verkopen. Shadow keek toevallig die kant op toen ze weer met hun horens tegen elkaar aan kwamen en hij schrok ervan hihi...sukkel! Maar ik lag er dus bijna naast hihi ach ja, vuurwerk is niet eng, maar een kopstoot van een schaap wel! *LOL*

Maar nu ben ik toch wel erg moe en ik denk dat ik goed zal slapen vannacht haha Gaaaap Slapen

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 21:48

haha slaap lekker voor straks ik had ook zo'n super dag!!
mhhhh heerlijk he zo'n dagje paarden!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 00:19

heerlijk toch dat je na zo'n lekkere-paarden-dag zo uitgeput en voldaan bent?
vond ik ook altijd zo heerlijk,de hele dag op stal slenteren.........hmmmmmmmmm en nu vannacht maar lekker droompjes over samier enzo Lovers

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 09:13

Thanks! Ik heb heerlijk geslapen! Dromen
Was echt leuk gister, maar zoveel paarden op een dag is toch wel erg veel, ik was zo moe toen ik van Shadow vandaan kwam dat ik op de 'automatisch piloot' naar huis fietste haha *LOL*