Nuala vertelt hoe dik ze al is!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Nuala vertelt hoe dik ze al is!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 18:46

Hallo allemaal! Ik ben Nuala en vandaag laat ik jullie zien hóe drachtig ik al ben! Woensdag ben ik uitgerekend, maar misschien komt het veulen al wel eerder!
Afbeelding

Vandaag kwamen Paula en Leon langs (Kiara en Snowdon van bokt) Leon was niet zo lief, maar Paula heeft wat leuke foto's gemaakt van me!
Afbeelding

Echt elegant ben ik al niet meer, ik begin steeds meer weg te krijgen van een zeekoe, maar dan wel mét vlekken! Haha!
Afbeelding

Paula vond het nodig om heel veel foto's te maken van mijn uier, die is namelijk nu al heel erg groot. Wat denken jullie, duurt het nog lang voordat het veulen komt?
Afbeelding

Afbeelding

Mijn baasje wilt ook graag weten wat jullie van mij vinden. Zoals jullie kunnen zien is ze het wachten meer dan zat!!! Vannacht heb ik voor de grap nog even 2x het birth-alarm af laten gaan, lache joh zo rond kwart voor 4. Mijn baasje was er binnen 30 seconden!! Whahahaha ik lachte me rot, maar zij keek niet zo blij...
Afbeelding

Nou dat was het dan weer! Hopelijk kan ik de volgende keer foto's van mijn veulen laten zien!
Afbeelding


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 21:51

Wees voorzichtig met waar je om vraagt! Haha!

En trouwens, ik stá toch op de foto!!


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 22:00

Dat doe je niet! Ik weet waar je paard woont Haha!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 19:26

Ik snap je Ingrid! Haha! Nuala kegelt nog niet, maar volgens de vorige eigenaresse heeft ze dat bij haar vorige veulen helemaal niet gedaan Haha!

Jasmijn sorry hahahahaha sinds gisteren hebben we hier een logeerTinker! Maar als mijn veulen ook zulke leuke vlekken krijgt ben ik blij!! Maar ik voorspel een zwarte hengst.. we zullen zien!

Ik moet nu eerst een ander birth-alarm gaan regelen, deze schuift steeds naar beneden, ik word er helemaal gek van! Zelf heb ik niet het gevoel dat het veulen al snel komt.. denk nog wel een week ofzo..
Word wel helemaal gek van dat wachten!!!!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-03 02:10

tinkiebel schreef:
D'r tepels moeten nog voller worden. Het moet een beetje spits toelopen volgens mij.

Het rare is dus dat Nuala haar spenen normaal veel, veel, groter zijn! Ze heeft echt van die fokmerrie spenen! Nu zijn ze voor meer dan de helft "in de uier gezakt", ik vond het heel bizar om te zien.

Ik hoop dat het gewoon zo gaat dat ik net als jij 's middags al kan zien dat het 's avonds gaat komen. Ik voorspel dat het veulen nog wel even op zich laat wachten, gewoon om mij te pesten Haha! En dan is het nog zwart en hengst ook! Weet het zeker!!! (Als ik een bont veulen krijg dan...dan.... *denkt na* dan nodig ik iedereen uit voor een barbeque bij mij thuis op mijn kosten!!! Vingers aflikken

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-03 09:15



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Dries1990, Earth, Ilse_C, jitskenienke, JoyenUnory, m0niekkkie, MarjanB, Sanne_zepp, Sting, TurboDi, xYaartje en 102 bezoekers