Startkaart

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-01 18:54

Heb net mijn startkaart + coupons binnen gekregen voor Frulana (paard waar ik mee ga starten). Maar nu zul je zien dat straks de MKZ heeeeel lang in Nederland is en dat ik die startkaart helemaal voor niets heb... Boos!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 18:59

Dat is inderdaad balen! Ik zou twee weken terug mijn eerste wedstrijd in de L starten met Muzefee... nou ja, ik zal niet klagen. Ik kan nog steeds lekker in de bak rijden. Straks ga ik even een tijdje longeren...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-01 19:02

Dat kan ik gelukkig ook, doortrainen dan maar, dan zijn we extra goed als we eenmaal mogen starten Lachen

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 19:10

veel succes met het trainen,we mogen blij zijn dat we dat nog mogen doen de wedstrijden kunnen wel weer inhalen ,maar ondanks dat is het wel balen wij begrijpen het tenminste .
jolanda(8jaar) zou vorige week zondag haar eerste wedstrijd in de L starten ,toen ik vertelde dat die wedstrijd niet doorging was ze echt teleurgesteld heb het wel geprobeerd om het uit te leggen maar haar reactie was ja,maar marco is toch niet ziek dat zijn dus echt kinderen zien nergens gevaar in.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 01:26

Tja, mijn zusje hoopte met ingang van het nieuwe seizoen Z-springen te starten. Dat gaat dus ook ff niet door, en het is nog wel haar laatste jaar bij de pony's. Laten we hopen dat die MKZ snel uitgeroeid is. Hoorde net op het nieuws dat er bij Kampen een protest van boeren is tegen het verbod op inenten. Nederland komt in opstand, mooi zo!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 09:24

Als er een opstand komt ben ik in staat om mee te gaan naar Den haag jullie ook?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-01 12:39

Ja hoor, ik ook wel!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-01 18:16

Wat de mkz betreft heb ik nog geluk dat ik kan rijden in de buitenbak, sommige mensen kunnen tijdelijk niets met hun beestje... ik kan nog dressuren en springen! Hoewel...met een verrekte tussenribspier en regen 24 uur per dag heb ik vandaag maar gekozen voor het schoonmaken/invetten van het zadel. En over een paar dagen issie opgevuld!! Ik hoop dat Pie het lekker vindt liggen... anders rijd ik voortaan wel met een dekbedje haha. Doei! Dorine.