Felix verhuisd/Danno gewassen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 20:03

Heb vanmiddag felix verhuisd naar mijn nieuwe stal.
Werd netjes opgehaald en ik was totaal niet in de stress(afgelopen keer anders wel maar toen lag de situatie anders dan nu).
Heb voor zover ik weet iedereen netjes gedacht gezegd. Alleen Felix was enorm stresserig, in de trailer te stijgeren en huppa met been over de stang.
Normaal , altijd zet ik hem vast met het touw een keer om de stang heen geslagen zodat hij er niet onder of boven langs kan.
Maar nu hingen er van die mooie kettingen aan de zijkant dus had ik hem daar aan vast gezet, ook omdat hij altijd de traielr oploopt van "zo nu gaan we lekker een stukje rijden" en altijd braaf blijft staan.
Geluukig was ik er op tijd bij en kon ik met mijn stomme kop Frusty Extreme duivel Felix goed vastzetten .
Onderweg was hij ook best druk maar ff een schreeuw uit de auto(ik reed erachter) hielp goed.
Sta je daar bij het stoplicht te schreeuwen Haha! .
Nu staat ie vannacht in de paddock naast de andere en kan hij morgen met hun het land op.
Ik heb heerlijk 2 boxjes naast elkaar, kast kan er ook naast, ideaal.
Toen s'middags naar Danno, die zag er super uit de biks heeft wonderen gedaan. Heb hem lekker helemaal gewassen, sokjes bij genknipt, en zijn manen geknipt. Kreeg al weer complimentjes om zijn mooie dikke staart Party!! .
Morgen gaan we om 8 uur weg, naar de keuring in Schagen,. het is gewoon een spek en bonen keuring maar gewoon voor de lol , een gezellige dag en natuurlijk voor het paard weer ervaring.
Ik heb er veel zin en en ben benieuwd waar we eindigen , vorig jaar was hij wat schraal en waren we 2e dit jaar ziet hij er steviger uit. dus wie weet.
jullie horen het wel.
Zondag gaat Danno over.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 20:06

eeeh gaaf zeg dat je niet stessde jammer dat je paardje dat wel deed ga je danno nou ook verhuizen? ik dacht dat je em ging verkopen of heb ik et nu weer es mis

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 20:51

Je hebt en stap gemist denk ik.
Ik zou hem inderdaad verkopen omdat de stal in Heiloo gewoon te duur was voor 2 paarden.
Maar toen had ik via Mieke een ander adresje gekregen ik ben daar gaan kijken en ff een babbel met de eigenaar gemaakt.
Danno gaat gewoon niet eerder weg voor ik alles geprobeerd heb. Dus nu gaan we naar Bergen, okay het is niet zo luxe maar wel degelijk en de bak is te rijden . Mega pluspunt zijn de duinen,bos en strand die vlakbij zijn. Bos en duin al op 15 a 20 minuten stappen/draven.
Dus Danno hoeft nu niet weg. ikke heel blij nu Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:49

wwwooow bos,duin en strand gaaf zeg.....
blij blij. tof toch zo'n plek!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 10:37

hahaa ik zie het al voor je, staat een auto met trailer bij het stoplicht, en ineens een grote brul (FELIXXXXXXXXX!!!!!!!!) vanuit de auto erachter.
Naja, alles is verder in iedergeval goed gegaan.
Succes met Danno