Sonja

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:06

he jacqueline,

welke manege bedoel je??

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!



akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:21

jep,

daar heeft eerder een dressuur paard unique gestaan. nu staat ie al een paar jaar ergens anders in ugchelen en heb ik hem ook gereden, als ik dan in het bos reed en ik kwam mieke van tergouw tegen of ene mariska die daar les gaf/heeft dan zaten ze me na te staren of riepen is DAT unique. omdat ze hem niet echt herkende. hij is zo ontzettend opgeknapt en mooi en vrolijk geworden sinds hij daar weg is dus. die mariska kreeg hem in het bos nooit aan de teugel, bij mij liep ie super, al rij ik in het bos meestal met lange/halflange teugel.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:36

dat is die unique, heb bij bea in de straat eerst bij de fam. dokter een tuiger verzorgd (akerna dus) maar stopte met lessen bij lankhorst in de beemte en wou eigenlijk wel graag priveles, toen reed ik al een poosje op niekje (bijnaam) en mocht ik privelessen met hem. heb ook wat wedstrijden gereden en misschien ga ik hem wel weer rijden. (moet je nog maar niet tegen bea of jolande zeggen hoor) hoor namelijk van een aantal dat bea het fijn zou vinden als ik weer op niekje zou gaan rijden. ze zit nogal met haar rug en ze rijdt nog op een haffie in de buurt daar. (zit er zelf ook al een tijdje aan te denken om te vragen of quinto daar kan staan.)

_________________
geen leven zonder een tinker!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: akerna op 2001-03-22 15:36 ]</font>

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 16:48

ja, dat is diana boom. daar heb ik ook les van gehad met niekje. ze geeft wel fijn les, vindt ik. nee die fam. dokter hebben geen dochter alleen zoons. van de oudste zoon zijn de paarden, maar hij ging op een gegeven moment dingen eisen, die niks met paarden te maken hadden (in principe in ruil voor het rijden laten we het zo maar zeggen)
ik wist dat niet dat jolande is verhuist, moet bea eigenlijk ook weer eens bellen. maar ben jij goed bevriend met jo?

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 17:03

ja ik vind wel dat ze fijn les geeft.
ikzelf mag jo niet zo, omdat ik haar wel eens heb zien rijden en ze niek nogal naar beneden zaagde. niek is wel heel lief hoor. de 2e of 3e keer dat ik erop zat vroeg ik aan bea, kan ie eigenlijk goed steiegeren? ik had het nog niet gezegd of meneer stond rechtovereind op zijn achterbeentjes.
waar hebben die paarden van je schoonzus gestaan dan? kan me niet heugen dat ik ze daar gezien heb. (enne je schoonzus is dat die petra die ook op de kinderboerderij gewerkt heeft?)
ik woon aan de hoenderparkweg (tegen ugchelen aan om zo maar te zeggen. waar woon jij dan?

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 17:25

ze heeft ook niet genoeg tijd voor niek. (was ik toen al erg blij om dat ze nauwelijks reed. elke keer kon ik zo'n beetje opnieuw beginnen met niek, omdat zi jweer had gezaagd met rijden)
die buitenbak heb ik ook altijd in gereden, met ak en met niek. mochten toen indertijd maar een aantal in. ook wel logisch want een aantal molden de bak steeds. als ik niek weer ga rijden mag ik er wel weer zo in. maar ik ken jeanette ook heel goed (van die haf waar bea ook op rijdt)
mmm den kdat ik morgenmiddag maar ff naar bea toe ga. ff bijkletsen en haar de laatste foto's van quint laten zien en verhalen.
wat voor shet zijn het (kleur enz) en zijn het er 2?

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 17:31

dat stuk land achter hun of naast hun van de buren? dat van de buren wist ik. heb zelfs nog met de buren gesproken toendertijd.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-01 17:43

misschien of misschien bij kim. ik weet het nog niet. voorlopig blijft hij nog in vaassen voor zijn groei. daar kan ie lekker met veulens spelen enz. zal zo ff een foto van niekje hierop zetten maar doe ik wel in een nieuwe topic is makkelijker ok.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: E4D, Liiesjjj en 121 bezoekers