paardentaxi

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:06

hee, Soja, is dat DE BUS van Jan? Die is net zo groot als een gewone trailer hoor.
Probeer anders contact te leggen met Marianne Scherps van the Black riders. Het is wel een aparte meid, maar is aardig en vast wel bereid om je te helpen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ikke op 2001-08-29 23:06 ]</font>


ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 23:13

Nou, heel simpel, zij heeft een goede trailer. Ik weet zeker dat ie goed is, ik heb hem zelf mee gekocht en ze is er best zuinig op.


ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 23:52

Hoi Lonneke, wat jij over Marianne zegt klopt, maar je zult het met mij eens zijn dat wat ze doet nou niet bepaalt iets is wat iedereen doet. Daarom is ze ook lid van de NVVR, apart tussen aparten valt immers niet op. Maar verder is het een schat van een meid, doe haar de groeten van me.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 23:55

Opala, het licht er natuurlijk maar aan welke eisen je stelt aan je vervoer en waar je het voor gebruikt. Als je er op deze manier mee uit de voeten kunt heb je gelijk, maar niet iedereen heeft daar voldoende aan. Daarom ook een vrachtwagen voor mij. Bovendien ben ik een zeikerd als het gaat om rijden met paarden, in mijn ogen zijn er maar heel weinig mensen die goed met paarden op de wagen kunnen rijden.

ikke

Berichten: 37519
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:41

Nou Sonja, dat roep ik nou al jaren, maar jij bent de eerste die het volmondig onderschrijft. Ik neem ook altijd de tijd als ik met paarden rijdt.
Opala, ik zou heel zuinig zijn op iemand die voorzichtig met paarden rijdt. Ik heb de laatste jaren toch aarig wat km afgelegd voor mijn werk, en wat ik dan onderweg wel eens zag rijden met paarden, nou daar werd en word je niet vrolijk van.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Iccc, knockout1, maitestar23, Marije112, Vagabondo en 112 bezoekers