Terug geweest naar de VA

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 21:59

Bolivia is vandaag bekeken en behandeld door de manueel therapeut. Hij liet zien dat haar hele rug goed vastzat, vooral bij de 3e, 4e en 5e wervel. Hij heeft elke wervel met een hamertje bewerkt en gemasseerd. Dat masseren moet ik nu zelf ook elke dag doen. Volgende week weer terug (wordt helemaal gek van dat getrailer en ik betaal me ziek aan de paardentaxi).

De arts heeft de foto's van vorig jaar bij de aankoopkeuring bekeken: er zat dus HELEMAAL GEEN verschil tussen. Ze had afgekeurd moeten worden!!! Frusty Verward Scheve mond\ Misselijk

Er zit één voordeel aan: het hele jaar heb ik niks geweten en is ze ook niet kreupel geweest.

Volgens de manueel therapeut moet ik het echt wel gaan merken als hij straks klaar is met behandelen.

Helaas, de verzekering vergoedt niks, dus mijn andere auto moet maar even wachten. (boeit me eerlijk gezegd niks).



Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 22:11

In Bodegraven. Als ik het had geweten had ik haar niet gekocht, want je koopt gewoon een garantie op verdriet.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 22:34

De artrose is niet verergerd. De foto's waren echt hetzelfde. De rug zit waarschijnlijk ook al heel lang vast.

Ik ben gewoon onwijs in de maling genomen met dit paard maar ja daar ben je zelf bij en dan moet je maar niet zo onervaren een paard kopen! Maar ik baal er wel van.

Ik ben hartstikke gek op haar en wat dat betreft is het goed nieuws dat de artrose op de foto's niet slechter is geworden.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 23:09

nee die heb ik niet meer, jij wel dan? Staan die er nog op, zo oud?

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-01 14:51

Ik weet niet of ze iets doen aan die artrose. Ze heeft de eerste keer wel twee spuiten gehad in die voeten, maar ze moet zelf leren om haar voet beter af te rollen en daar train ik nu op.

Waarschijnlijk heeft ze meer last van die rug dan van de artrose.

Ik ben wel van plan om de keuringsarts een brief te schrijven ja, maar ik schiet er natuurlijk niks mee op. Ik hou al veel van Bolivia en ze heeft het nu eenmaal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, Celebi, Cowgirl83, KikiCelinevs, tienus63 en 119 bezoekers