De betekenis van de naam van je paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 16:14

Dit is Utgard-Loki:
Afbeelding

Wat een engerd he?

Er is heel veel over hem te vinden op i-net, alleen alles in het engels Lips are sealed
Utgard-Loki was een god uit de Noorse mythology, een van de bekenste.
Hij was 50 ft hoog en hij kon 100 ton optillen. Hij was de leider van een hele groep reuzen en hij was erg heldhaftig. Hij kon van gedaante verwisselen en hij kon mensen betoveren in ijs of stenen.

Ik heb Loki deze naam gegeven, omdat ik de naam zelf erg mooi vind, omdat er 'gard' inzit (v: Lenngard). en omdat de naam met een U moest beginnen, maar een echt emotionele waarde zit er niet aan, ik vind het gewoon een stoere Cool naam en een stoere Cool god, en mijn fjord is ook heel erg stoer!!! Cool

Hebben de namen van jullie paarden ook een bijzondere betekenis en hoe ben je eraan gekomen?


Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-01 18:09

wat leuk om allemaal te lezen! ik vind het vooral leuk om te leze hoe jullie op die naam zijn gekomen. Loki heet eigenlijk Urnd Misselijk
Hoe verzin je zoiets??? bleh. de vorige eigenaren zeiden eerst dat ze hem ooit een naam hadden gegeven, maar die waren ze vergeten. Hij heet gewoon 'Hengst' (ze hebben zo'n grote fokkerij en ze zijn niet met hem naar keuringen geweest), toen heb ik hem Utgard-Loki genoemd, maar toen zag ik op zn entboekje dat ie Urnd heet.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers