sommige buitenlanders grrr :@

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:10

nou we hebben hier net een lange discussie over achter de rug. Zoeken zou ik zeggen. Verder vind ik het nu hoog tijd worden dat de discussie over buitenlanders gesloten gaat worden.

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:52

Ik heb jaren in een achterstandswijk gewoond. En als ik mijn wijk inloop zit ik in hetzelfde schuitje. Dus dat gaat even niet op. Ook in Arnhem heb ik in zo'n wijk gewoond. Vind gewoon dat alles al gezegd is en het niet nog eens herhaald hoeft te worden.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 10:59

Nou ja dat bedoel ik ook. Ieder heeft zijn mening, en daar ook recht op en die hebben we in een ander topic duidelijk gemaakt. Lijkt me niet dat we dan nog speciaal een nieuw topic moeten openen 'en wat vinden jullie daar nou van???'. Begint alles weer opnieuw.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:13

Juist, en die eigen mening is dus al in een topic geheel uitgekauwd. Dus is daar een extra topic niet voor nodig mijns inziens. Als je een vraag stelt waar al meer over gezegd is krijg je ook meteen de reactie 'effe zoekfunctie gebruiken'. Nou dat kan dan hier toch ook? En discussies zijn er om te beginnen en om uiteindelijk ook weer te eindigen. Mijns inziens had overigens de titel wel iets anders kunnen zijn. Tenslotte zitten hier ook allochtonen op bokt. Mensen die niets slechts in de zin hebben en dan toch zo'n opmerking naar hun kop gesmeten krijgen. Beetje banketstaaf vind je ook niet?

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:15

ikke_89 schreef:
idd ik heb er nix tegen wou gewoon me verhaal kwijt,
en van al die topics die hier al zijn ik ben hier nog niet zo lang lid hoor


Ok, daar heb jij weer een punt. Sorry als we iets te hard overkwamen. Dat is ook de bedoeling niet. Het is alleen best een gevoelig onderwerp ik hoop dat je dat ook snapt. Er zijn hier ook niet-nederlandse mensen snap je.

Je verhaal ben je in ieder geval kwijt.

Misschien moeten we anders eens een topic openen met wat buitenlanders allemaal WEL goed doen Haha! . Nee geintje, want ook dat is denigrerend.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:22

Nee hoor, zo is het zeker niet bedoeld.
Laatst bijgewerkt door Faas op 29-06-03 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 11:23

Ja Fasel kan ook wel lief zijn Haha!
Fasel denkt soms misschien teveel aan het kwetsen dat anderen zouden kunnen opvatten. Heb ik niet alleen met dit onderwerp hoor.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 12:01

Botervlieg schreef:
" Heb ik niet alleen met dit onderwerp hoor."

Kom je nog wel achter je pc vandaan dan? Haha!



Eeeeh, ik moet vanaf morgen twee weken zonder Haha! Camping en dan kan de puter niet mee Haha!

Ok dan het antwoord maar. Ik heb niets tegen buitenlanders. Knipoog

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:10

Botervlieg schreef:
Ga je missen...
Have fun in da sun!



Dank je wel. Lekker met knollen naar Haarle bergbeklimmen Haha! .

Zal jullie ook enorm missen maar kom donderdagavond even terug omdat mijn broer vrijdag de rode baret krijgt uitgereikt. Dat mag ik niet missen natuurlijk.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 18:13

DiamondCheckers schreef:
Ik dacht dat alles gezegt kon worden op Bokt. Het topic is volgens mij niet echt discriminerend bedoeld. Ze wilde gewoon haar verhaal kwijt. Ik denk waar het probleem is, en het maakt niet uit of het een blanke of andere kleur is, de ouders hadden moeten ingrijpen. Als ik in een speeltuin ben met mijn dochter en ze gedraagt zich niet, dan grijp ik al snel in. En mijn dochter is een blanke! Het is dus zo dat mensen in het algemeen net teveel respect hebben voor andere.


Dat ben ik met je eens DC dat de ouders hadden moeten ingrijpen. Tsja, het ligt ook aan je eigen instelling ben ik bang en dan maakt het niet uit waar je weg komt.

Laatst was een collega van mij naar een speeltuin gegaan met haar kids hier die afgesloten schijnt te zijn op bepaalde uren. De sleutel is in beheer bij de buurt. Mijn collegaatje komt uit een totaal andere buurt maar op haar fietstochtje hierlangsgekomen. Iedereen mag daar ook spelen maar voor vandalen is het op tijden gesloten. Nou, dacht je dat ze erin mocht? Absoluut niet. Ze heeft wel de gemeente gebeld en een klacht ingediend. Die mensen dachten werkelijk dat die speeltuin alleen van hun was Verward Zucht, waar moet het naar toe.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 19:12

Haarle ligt aan de voet van de Sallandse Heuvelrug (bij Holten) en de rode baret weet ik ook nog niet zo goed. Mijn broer heeft flink in opleiding gezeten imn ht leger en krijgt nu zijn beediging tot weereen stapje hoger. Hij was al sergeant geloof ik.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 21:52

Desiree"]
[quote="Fasel schreef:
nou we hebben hier net een lange discussie over achter de rug. Zoeken zou ik zeggen. Verder vind ik het nu hoog tijd worden dat de discussie over buitenlanders gesloten gaat worden.
\
welja, gewoon kop in het zand steken. Mensen mogen hun verhaal nog niet eens kwijt.
[/quote]

Nou nou zeg, dat kan ook wel iets rustiger he. Ik had volgens mij toch al heel netjes bewoord dat ik het niet zo bedoeld had.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-03 04:34

Mwoah, je moet je verslaving wel bijwerken he. Hoe denk je dat het is een dag of twee in de stromende regen in tent??? Daar krijg je ontwenningsverschijnselen van hoor Haha!

'Paint' it 'Black'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Patriesje, siloux, SusanH en 42 bezoekers