paardentaxi

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:06

Andrea, wanneer moet je en hoe hoog is je paard?
Klinkt misschien als een gekke vraag, maar ik woon heel dichtbij je in de buurt en heb een veewagen, maar die is wat lager dan een standaard trailer...

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 06:41

Ha die Gerry, nee dat is niet DE bus van Jan, die is nog steeds heilig hoor, die wordt echt niet uitgeleend, hihi! Ik heb zelf ook een tot veewagen omgebouwde bus, maar dan eentje die je ECHT met B mag rijden Haha! . Ik mag 1300 kg paard vervoeren voor ik aan de 3500 kg zit, dus vandaar dat onze beessies vrij mobiel zijn!
Enige puntje is dus dat onze veewagen net effe wat lager is dan een trailer, dus paarden die groter zijn dan onze eigen WPN'er kunnen er niet in (ik wil niet het risico lopen dat ze hun hoofd stoten en dan nooit meer op een trailer durven). Bovendien vervoert Jan de paarden zijwaarts en ik achterwaarts. Is fijner voor ze met remmen.

Wanneer kom je nou eens kijken?

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:54

Dat heet niet 'zeikerig' maar voorzichtig met je paard! Ik zet de mijne ook niet zomaar bij iemand op de wagen hoor, en met m'n eigen veewagen rij ik als een bejaarde zo rustig. Interesseert me helemaal niks wat de mensen achter me daarvan vinden. Ik doe er liever een kwartiertje langer over. Onze paarden lopen niet voor niets met de oortjes naar voren zo de wagen op!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie