Leuk Bosritje (Ahum)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Leuk Bosritje (Ahum)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 17:32

Hehe hier mijn verhaal: Nou ik zou vandaag op Guzelle gaan rijden een van de 2 verzorgpaarden van mijn vriendin(elise). We gingen naar het Bos (zij durft niet naar het bos op Guus) En mijn eigen verzorgpaardje ging ook mee met haar baas(linda). Okay alles ging prima, toppie
Maar toen kregen Linda en Elise een beetje woorden en Linda reed boos weg. Guzelle hélémaal over de zeik want haar vriendinnetje reed weg!! Dus ik gewoon tegen haar praten enzo...maarja toen kwamen we bij de lange (rechte) weg naar huis en toen moest en zou elise galoperen. Ik had al me bedenkingen maar kon niet alleen achterblijven met een psygisch paard Nerd Dus daar ging Guzelle met mij erop! Iets van 4/5 kilometerlang heeft ze gewoon zoooo grof hard gegalopeerd en ik zat daar maar Hoo ho rustig Guusje stop maar...Niets hielp!!! Ze ging echt vreselijk eng hard ik keek naar beneden en zag het zand onder me gaan en dacht als ik er nu af val ben ik dood...toen zag ik linda staan met dr paardje en ik keihard gillen: LINDAAAAAA HELP!! Dus zij zag mij en ging met dr paardje dwars op de wge staan en toen stopte guzelle net een meter ervoor toen zat ik op haar nek maar dat maakte niet uit, we waren gestopte...toen begon ik heel hard te janken van de schrik...(kwamen net leuke jongens lang Vork )
En tien minuten later kwam dat andere meisje er pas aan met haar paardje...Pfoe zo bang benk nog nooit geweest en ik vind het echt zielig voor Guzelle...Daarna hebben we nog een halfuurtje gestapt zodat ze er (hopelijk) morgen geen last van hebt.

Bye, Maaike

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 17:34

pfff... klinkt niet erg leuk

hoop dat het morgen weer wta beter gaat met je verzorg paardjes

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 17:36

Ja ik ook ! ik hoop echt dat dat beesie zn longen nog heel heeft van al dat rennen....

hiltomfan

Berichten: 441
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: almere-haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 17:40

bg {manwijf} Tong uitsteken kom je niet on/?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 17:41

sjit MSN staat niet onlien alleen dna kan je beter een pbtje sturen

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-03 17:44

btje off topic?? Verward:?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:29

Nou leuk dat diegene zomaar weggaloppeerd, het had heel anders kunnen aflopen..

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 18:33

je hebt geluk dat je er op ben blijven zitten! *LOL*

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 09:10

Ja dat weet ik, en ik was ook heel boos dat dat meisje gewoon weggalopeerde...Boos!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 09:26

Niet l*llen maar flossen! Dan maar grof. Ho is ho.

Leuk om met zo iemand buiten te gaan rijden, daar kun je echt van op aan

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 12:47

Jeetje, lekker dan! Als het omgekeerd was geweest had zij misschien wel heel anders gereageerd! Zomaar wegrijden en de rest achter laten... Ppfff...

_Lola_

Berichten: 2950
Geregistreerd: 28-12-02
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:19

ik heb dat ook een keertje gehad! Alleen dan midsden op de snel weg ahhh... het was wel heel rustig dus alle autos die er al waren konden aan de kant gaan maar ik zat op een frans paard dus die verstond er geen hout van wat ik zei toen kwam de eigenaar eraan en die gallopeerde kei hard mee en die heeft hem van de weg af gekregen ik heb van me leven nog nooit zon schrik gehad!!!