**

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 00:19

Ik zo:" heej, daat staat een verse Ilona...even lezen" Lachen
ja, ik word echt steeds ongeduldiger, moet echt oppassen dat ik mezelf niet gek maak, want daar lijkt t wel op langzamerhand..
Elke dag ( eiugenlijk 2 x..) zie ik al iets meer van het veulen zitten (..). En dan is het nog best lang hoor, tot eind mei. En ik heb nu ook haast geen les meer, vrnlk. thuis werken, dus dat belooft wat...
Kom zodra je tijd hebt maar 'ns een keer kijken, want ik geloof graag dat je meeleeft!
Wel erg gaaf trouwens, nu voel ik me 'gesteund' in mijn 'spanningsgedrag '
madelein!
ps: jij bent ook nog laat aan de comp! Ook weekend zeker..


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 21:52

heej, alweer +/- tegelijk!
heb net m'n laatste slok koffie weggewerkt, dus dacht:" weer even socializen!" haha.
ja, ik was zo bijdehand om dit weekend 2 hele dagen te gaan werken, dus echt weekend gevoel heb ik niet. maandagmorgen 7 uur ben ik ook weer de ..., * (de hele boel schoonmaken, blehhh, maar wel samen met de baas op de vroege ochtend best leuk hoor , hij 's nog jong Knipoog
Maar aangezien ik me de laatste tijd licht in de schulden had gestoken ( rekeningen van de dierenarts en dekking van leorna kwamen tegelijk binnen, net als die v/d paardenkrant, alles bij elkaar goede voor een paar ( lees ruim ..6) honderd gulden. en dat net een paar dagen na een wintersport haha.
Oh ja, ik heb 4 (!) zwart-wit foto's opgestuurd gekregen van van Bon van na de keuring. Ze waren niet helemaal zoals hij ze kan maken( en zoals zelfs ik ze kan maken..): ten eerste was hij best van dichtbij genomen, en van heel laag ( gehurkt ofzo?), waardoor ze nu best lomp dik lijkt, vind ik, terwijl ze dat op de foto's van bijv. Charlot helemaal niet lijkt. En ze was ook niet dik vond ik!!
Achter leorna stond in de verte een man, diens benen komen nu een stukkie onder leorna d'r buik uit zeg maar, waardoor ze erg op een hengst lijkt..ook staat er iets achter nog een fjord, maar dan maar een halve, zonder hoofd..
En de bekers stonden er niet bij, want die had ik ivm lopen aan Huizer gegeven en daarna vergeten..
Verder waren ze best leuk hoor haha.
Vanaf nu heb ik allen nog maar differentiatie en een avond keuzevak , verder ben ik 'vrij', dus kan plannen zoals ik dat wil. Moet wel nog veel aan m'n scriptie doen ( eigenlijk nog beginnen.. hmm..),
Als je weet dat je vrij bent, bijv. op vrijdag ofzo-, geef een seintje! In de weekends kan ik meestal wel.
madelein

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Dian12345, Fenn, Laj1, Macs, nick_en_ik, Sanet, Telpeva, Tientjeblij, Titsia en 124 bezoekers