Spierpijn..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:10

..Maril heeft pijn in zijn kont! Haha!
Heb natuurlijk 5 dagen lang les gehad en dat was best intensief.
Eenmaal thuis begon hij gisteren te kloten: onderhals erop zetten en gaaaaaaaan. Ik baalde wel, want het ging allemaal juist zo goed. Boos!
Uiteindelijk had ik hem er wel netjes doorheen, maar toch maar instructrice gebeld. Ik heb geen zin om datgene wat we geleerd hebben zelf weer te verknallen door wat aan te kloten.
Idd: met een vinger over zijn bil en hij ging er zowat bij zitten. Hals en rug niet, alleen bil.
Vandaag mocht ie een dagje het land op en dan morgen longeren met pessoa. Vrijdag enkel op ontspanning laag/rond naar beneden, de basis dus. En dan zaterdag weer wat meer gaan vragen. Even weer een stapje terug dus maar.
Zaterdag moet ie alleen Imatador even vervangen in de PRE hengstencaroussel....ehum...kom ik met mijn bruine ruin van 1.75. En Imi was al de grootste hengst met zijn 1.62!!!! Party!!
Ik hoop maar dat Marillie gauw van die pijn in zijn kont af is....zieieieieielig!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:12

Dierenbeul Extreme duivel
grinnik Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:18

Hahahahahaha Haha!
Nou...het voelt wel weer lekker lomp om daar zelf weer eens niet op te komen. Moet ik weer door mijn instructrice voorgekauwd krijgen dat hij wsch spierpijn heeft en dat hij vast niet vervelend doet omdat 'ie weer thuis is'...wat ik zelf dus dacht. Gaaaap Hoe blond kan men zijn???? Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:20

Je bent niet zo'n gevoelig typje dus Haha!
Zou haast medelijden met je arme paardjes krijgen Schijnheilig

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:24

Grijnz! Haha!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:27

Ik heb zo'n massagerollertje en arnica gel om te masseren.......
Wat een goede baas ben ik he? Schijnheilig

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 15:30

Hee...ik ook: massageborstels met verschillende diktes 'knobbeltjes'. En spiergel van Simicur. Maar ik mag niet naar zijn kontje wijzen nu!
Vanmorgen zag ik toevallig dat ze in het land gezet werden en hij lekker met zijn grote vriend JJ aan het bokken en rennen was. Die spieren zijn dus goed gebruikt! Party!!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 15:39

Oh dus Maril is een mietje Haha! Haha! Haha!