Nieuwe laarzen, au!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 10:43

Heb net nieuwe laarzen en ben ze nu aan het inlopen, wat een ellende is dat zeg! Ze zitten prima, knellen nergens, maar sluiten wel strak aan, aan- en uittrekken gaat ook goed met een beetje inspanning, maar ze zijn nog wat te hoog, moeten nog een stukje inzakken, volgens mij heb ik strax blauwe plekken in m'n knieholtes! Ik kom de trap amper op, wordt nog lachen als ik op m'n paard moet klimmen. Maar even een pootje vragen denk ik. Ze zijn wel supermooi, Petrie Perfect (met zo'n mooie dressuurboog aan de buitenkant), mooi hoog dus en niet zwart maar donkerbruin, veel mooier dan al dat zwart! (hoofdstel en zadel is trouwens ook bruin) Kost je wel meer dan 1 rib uit je lijf, maar dan heb je ook wat en ze zullen toch wel een paar jaar mee moeten gaan! Iemand tips voor het inlopen? Traplopen? Fietsen?


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 11:24

Het zouden inderdaad ook wel eens excellent kunnen zijn nu je het zegt! Hiervoor had ik Perfect, dus misschien dat ik het uit gewoonte zei. Volgens mij heb je inderdaad gelijk. Ik heb ze gekocht bij Bakker in Hilversum, prettige zaak, goede service, wel duur. Had nog mazzel ook, kon er 'tussendoor' bij Petrie omdat ze meer bestellingen in die kleur hadden dus ik had ze binnen 3 weken (staat normaal 6 tot 8 weken voor). Heb er al eventjes mee op een paard gezeten, kwartiertje ofzo, uitstappen, had het idee dat m'n onderbenen in het gips zaten ofzo, zal vanzelf wel beter worden denk ik. Denk dat ik eerst maar eens ga buitenrijden, kan niemand zien hoe kneuzig ik op m'n paard zit....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Margreet op 2001-08-29 12:25 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BingBot, Celebi, Mark0919, Myrthe1, nafkedemi en 42 bezoekers