Cursussen van het NHI

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:23

Die eerste cursus, waar wordt die gehouden? En staat hier ook info over op internet?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:44

Die eerste lijkt mij ook erg interessant, en het is nog om de hoek ook Lachen. Ik zag op de site dat deze cursus wordt gehouden op zaterdag 27 oktober. Zou moeten lukken.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:45

Haha, tegelijk!

Suus, voor de eendaagse cursussen moet je kijken op de startpagina links onder 'Leergangen'.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:48

Ik probeer net info aan te vragen via het online- formulier, maar ik krijg na het verzenden de foutmelding 'Can not find the data base configuration file, or this file contains a syntax error'. Geen idee of het aan m'n pc ligt. Ik probeer het thuis ook nog wel ff.

En anders wil ik graag een kopietje van je, Maartje! Lachen

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-29 09:49 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:27

Hee leuk, dan zijn we al met 4... Dan moeten we denk ik wel snel zijn met inschrijven!

Wordt dan een druk cursusweekend voor mij. Ik ga de 26e ook die houding- en zitcursus in Brabant doen. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:43

Leuk, ik wil wel info!

Voor H&Z sta ik reserve voor 16 september, maar grote kans dat er niemand afvalt, dus dan wordt het 26 oktober. Ik zal deze week weer ff bellen, misschien zijn er nog meer geïnteresseerden voor Houding & Zit?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 11:11

H&Z wordt gegeven in St. Oedenrode. Cursus van 1 dag kost 165 gulden, 5 dagen kost 650 gulden. Je mag je eigen paard meenemen (vooral als je 5 dagen gaat is dat handig), maar het hoeft niet. Er wordt veel aandacht besteed aan zwaartepunten en (voor mij doorslaggevend) aan rijden op je zit en NIET te veel op je handen. Je krijgt zowel theorie- als praktijkles, en zowel op het paard (ook zonder zadel) als op de grond.

Manon 2 kan je meer vertellen, die heeft de 5-daagse cursus gevolgd. Ik heb ook het telefoonnummer van degene die de cursussen geeft, maar dat stuur ik je dan wel in een PB.

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> It takes a minute to have a crush on someone, an hour to like someone and a day to love someone - but it takes a lifetime to forget someone.</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-08-29 11:11 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:32

Ik sta dus ingeschreven voor 26 oktober en reserve voor 16 september. Heb net nog maar ff gebeld omdat ik nog steeds geen bevestiging had, maar hoorde net dat die deze week de deur uit gaan. Voor 26 oktober was nog een beperkt aantal plaatsen, dus wie mee wil moet snel zijn.

Suus, PB naar jou is onderweg. Wie ook het telefoonnummer wil, moet het mij ff laten weten!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 105 bezoekers