paardje???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

paardje???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 19:25

haaaaajdiehoooow mensuuhh!!
ik zit op de sportschool en ik heb het dit jaar nog al moeilijk gehad met wiskunde en fysica, voor wiskunde zal ik nu wel net door zijn, maar fysica niet denk ik, dusssss wordt het een a of een b attest, zullen we donderdag zien...
maaaaarrrr als ik een a attest heb krijg ik een paardje, we zijn al gaan vragen voor een wei enzo, maar eerst het idee 'een eigen paard' daar was mama niet zo voor, maar nu zegt ze zelf van 'zeg tegen papa dat hij nog moet gaan vragen voor die wei' maar ze weten dat ik het op school moeilijk heb, ik denk dat ik een b attest ga krijgen maar ik hoop een a, want het is maar 1 vak... maar als ik een b heb, zou ik dan nog een paard krijgen?? ik hoop het wel omdat ze daar nu echt mee bezig zijn met een wei enz...
whaaaaaa ik ben zo zenuwachtig!!!!!!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:34

suc6!! ik en me moeder gaan ook nog kijken bij een pensionstalletje als dat goed is krijg ik ook waarschijnlijk een pony Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 21:40

gaaf zeg, dat is spannend! ik hoop het voor je!!!!

zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 21:47

ja ik ben kei fel aan het duimen, en ik zal ineens voor jouw duimen ikke_89 hihi!! ik ben zo blij!! maar zit gans vol zenuwen

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 22:15

Hoe krijg je dat voor elkaar?????? Ik wil ook een paard Boos! maar mn ouders zijn er fel tegen!! Ze willen eerst dat ik mn school afmaak wan ze zijn bang dat als ik n paard heb dat ik mn school verwaarloos, mar dat doe ik toch wel school is zo saai Slapen
Maare heben jullie tips???

zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-03 22:18

ja ik ben al 6 jaar aan het zagen voor zo een SUPAH beestje!! en het antwoord was altijd overduidelijk NEE, tot ik 3 weken geleden af kwam 'daar en daar en daar staat een wei te koop/huur' en toen zeiden ze zorg eerst maar dat je door bent, en dan krijg je eentje! en ze zijn zelfs al gaan vragen achter een wei! echt ik ben blij dat ik de hoop voor een paardje nie heb opgegeven, die 6 jaar duurde lang hoor, hihi

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 23:21

Tsja de meeste meiden krijgen een eigen paard als ze slagen voor school of overgaan Haha! *eigen ervaring *

Dus allemaal succes he

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 07:38

Wat is een a of b attest?
Iig heel veel succes en ik duim met je mee dat je paardje er gaat komen!

zotteke
Berichten: 39
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 09:27

a attest --> je mag gewoon door naar het volgende jaar
b attest --> van richting veranderen
c attest --> jaar opnieuw doen
BUBAAAAAAAJ greetz en smakkie van ME to YOU

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:43

Gaaf joh!!!! Ik kreeg ook m'n eerste paardje toen ik slaagde voor m'n latijn-griekse Haha!