Hier word ik zo moe van!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 12:56

oei, dat zou bij mij de haren ook doen rijzen hoor, zo'n opmerking! Je zou kunnen zeggen dat als ze niets beters wisten dat ze dan beter hun kop kunnen houden met hun onnozel gezever.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:05

o jee, zijn het zulke mensen? Toch vind ik het niet van veel respect naar jou toe getuigen om zulke opmerkingen te maken. Je zou kunnen zeggen dat je liever een hoop geld betaalt, dan straks met een hoop verdriet zitten omdat je het dier moet missen. Sja, je hebt nu eenmaal anti-dieren mensen en het lukt mij in het algemeen aardig om die te vermijden in mijn leven. Mijn schoonouders houden wel van dieren en vinden het allemaal even interessant. En als ze iets te duur vinden, dan praten ze daar verder niet over want dat is ieder voor zich.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-03 13:12

kun je niet gewoon zeggen dat als ze er geen verstand van hebben dat ze er gewoon hun mond over moeten houden? paardrijden is duurder dan andere hobbies ja. MAar de mensen die aan paardensport doen, zijn helemaal niet vaak rijke mensen maar gewoon jan met de pet mensen. En die maken een keuze tussen: veel vakanties, uitgaan en nieuwe kleren, of een paard. Sja, je moet inderdaad prioriteiten stellen want je kunt niet alles. En als je je al die andere dingen ontzegd spreek je ook niet meer van een hobby maar van een passie. die mensen zitten niet in de paardenwereld, ze weten niet hoe het er aan toe gaat en wie er allemaal in zit. Het is gewoon niet waar dat paardensport alleen voor rijke mensen is, en het lijkt wel alsof ze het je niet gunnen. Mijn schoonouders zijn ook van de oude stempel en waarschijnlijk ouder dan de jouwe maar die kunnen iemand gewoon LATEN. Als ze al afkeuring zouden hebben zouden ze dat nooit laten merken. Ze oordelen gewoon niet over anderen.

Daarbij mag het leven van een vrouw tegenwoordig ook nog eens uit MEER bestaan dan alleen uit een man hoor. of mag jouw vriendje ook alleen maar jou hebben of heeft ie ook zijn eigen hobbies?

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 36 bezoekers