Hier word ik zo moe van!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Hier word ik zo moe van!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 13:53

Waarom kennen sommige mensen geen medeleven?
Yorghos is vandaag een week terug uit de kliniek en behalve dat hij nog te weinig drinkt, gaat het steeds beter met hem.
Maar waarom vragen mensen niet hoe het met hem gaat, maar alleen wat dit "grapje" mij gaat kosten? En vragen ze waarom ik zoveel geld uitgeef aan een "stuk vee".
Ik word er langzamerhand een beetje aggressief van! Ik heb het gevoel dat ik me voortdurend moet verantwoorden voor het feit dat ik een paard heb en dat zo'n paard ook weleens ziek kan worden. "Dan verkoop je hem toch, het kost toch alleen maar geld" of "Als hij beter is, dan doe je hem zeker wel gauw weg"
NEE, dus. Ik hou van mijn paard, het is mijn maatje. Waarom kunnen mensen dat niet respecteren...
*Even afreageren, hoor*

* To Belg, or not to Belg *



Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 14:02

Inderdaad, maar aangezien deze opmerkingen oa van mijn schoonouders komen moet ik me toch een beetje voorzichtig uitdrukken. Ik zit nou ook niet op een familieruzie te wachten, maar hier word ik ook niet goed van.
Het ergste is nog, dat ze het zelf heel normaal vinden hoe ze reageren. Want "een paard is niet voor de gewone mens weggelegd", veel te duur allemaal... Grrrrr!

* To Belg, or not to Belg *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-03 14:09

Geef mij ook een paar van zulke schoonouders! De mijne zijn wat dat betreft echt heel erg vastgeroest. Maar ja, ze zijn ook niet echt op de leeftijd dat dat nog veranderd...
Al mijn argumenten worden van tafel geveegd met het commentaar dat een paard veel te duur is, en dat ik maar blij moet zijn dat ik mijn vriend heb. Voor ik hem leerde kennen heb ik ook 3 jaar zelf voor mijn paard gezorgd en dat ging me prima af. Ook nu betaal ik alles voor mijn paard helemaal zelf, dus die opmerkingen slaan gewoon nergens op.
Het gaat trouwens niet alleen om de schoonfamilie hoor. Ook allerlei "vrienden/kennissen" en klasgenoten houden er dit soort ideeën op na...

* To Belg, or not to Belg *

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-03 22:35

Sily schreef:
Agos...zijn ze al begonnen met tegen je vriend zeuren dat die uit moet kijken voor zijn geld?


Nee, dat (nog) niet. Maar dit is wel een van de redenen dat ik alle kosten aan mijn paard zelf wil dragen. Ik wil niet afhankelijk zijn als het om mijn dieren gaat...
En verder.. Ik doe mijn best om op dat soort opmerkingen maar niet meer in te gaan. Vervelend blijft het.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Vagabondo en 158 bezoekers