Black...weer open wond..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Black...weer open wond..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 15:22

Ik ben daranet naar blacky geweest.
Kwam gelijk aanlopen enzo....er zat een hommel in zijn waterton...en dan zegt de eigenaar dat ie iedere dag langskomt. Heb dat beest er gelijk uitgevist. Waterton was behoorlijk vies.
De wondjes op zijn kont zijn op verschillende plaatsen weer open. Had bloed aan mijn handen. Ook zaten er wonjes op zijn neusje...hoe hij er aan komt weet ik niet. Misschien ook van het schuren.
Verder heb ik hem de hele tijd zitten kriebelen...en meneer wees zelf de plekjes aan. Stond ik bijv. eerst bij zijn hals....loopt ie naar voren en wijst zn rug aan. Eerst in het begin mocht ik niet in de buurt komen van zijn wonjes....daarna wilde hij dat er er kriebelde. Was echt wel lief. Hij stond zo te genieten...
Renske20 moest over 4 weken geloof ik terug bellen naar de DB dus lijkt me dat ze in die 4 weken langskomen.

Kisss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 16:54

Heel erg jammer Verdrietig maar je hebt het geprobeerd dus bedankt!!
Misschien dat de DB nog wat gaat doen.....hij zegt dat ie hem al van veulen af aan heeft...vaag als ie als 13 is Verward

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 23:10

Pauline: DB= Dierenbescherming.


Renske20: Ja blacky word er gewoon gek van. Da's niet normeel meer. Vandaag viel het opzich wel mee met de dazen...maar dat kwam omdat het behoorlijk hard waaide. Ik was dus ff aan het testen of het nog nat bloed was...en dat was het dus. Naderhand me handen natuurlijk wel goed gewassen.
Ik hoop dat ze ook binnen die 4 weken wat doen. Je belt ze hopelijk toch nog wel na die 4 weken he? Zou fijn zijn....

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-03 11:25

Ja hij heeft echt geen leven zo.....ik kan ookniet iedere dag komen omdat ik steeds laat uit ben en savonds moet leren...

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-03 12:29

Misschien gaan ze wel helemaal niet kijken en zeggen ze dat zomaar. Goed dat je gewoon ff belt.
Volgens mij weten ze wel waar hij staat maar je kunt het voor de zekerheid ff vragen.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, esje01, Nina1999, Sanet en 39 bezoekers