Gedroomd over Bucephala

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 12:54

Nou eigenlijk niet gedroomd maar eerder een nachtmerrie...

Weet eigenlijk niet waar ik dit neer moet zetten maar doe het maar hier, dus als iemand het wil verplaatsen.... ga je gang.

Ik had gedroomt dat ik een buitenrit ging maken met Charmotte. Daarna op stal gezet en naar huis gegaan. Thuis dacht ik opeens van: He ik heb Bucephala helemaal niet meer gezien (heel vaag) dus ik de volgende dag kijken en.... Bucephala was weg!!!! HELPPPP Ik natuurlijk helemaal in paniek en volgens mij heb ik de hele wereld bij elkaar gejankt in die droom, uhhhh nachtmerrie Huilen
Het ging nog wel verder en heb haar niet gevonden in die nachtmerrie Huilen maar toen werd ik wakker....

Weet natuurlijk niet precies meer hoe het ging, maar zo als hierboven staat ging het ongeveer.
Eigenlijk best apart ik ken dat beestje pas 3.5 maanden en ben er nu al helemaal aan gehecht, echt leuk dat als je zo'n paardje vanaf veulen zijnde kent, ik ken haar van haar eerst dag en als ik eraan kom gaat ze heel hard hinniken Lovers

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 13:09

Hahaha,
ik had dit weekend ook zo'n nachtmerrie!

Het ging zo:
Ik was samen met mijn moeder, Kaleb (goldenretriever) Onno en Guusje (mijn jonge katjes) en Ozep (mijn paard) aan het winkelen.
( Verward waarvoor met paard, hond en katten? De katten kunnen niet eens aan een riem lopen!)

We moesten iets (weet niet meer wat) hebben bij de Blokker, dus hup! hele beestenbende naar binnen!

Daar kochten we dus veel meer als dat we nodig hadden, dus mijn moeder stond daar met haar handen vol, ondertussen zag ik dat Onno (de Taz kat) een grote boodschap moest doen..
Dus ik geef snel Ozep aan mijn moeder (die dus haar handen vol had en ook al Kaleb vast moest houden) om snel met Onno en Guus naar buiten te rennen, na Onno zijn grote boodschap besloot ik gelijk om ze maar in de auto te stoppen zodat ik mijn moeder kon helpen met sjouwen.

Terwijl ik terugliep (het regende verschrikkelijk!) zie ik opeens mijn moeder de Blokker uitkomen en opeens schrikt Ozep ergens van! Hij rukt zich los en galopeert de drukke winkelstraat over! Richting de spoorwegovergang waar net een trein aankwam! Daar schrok hij van dus hij keerde om waar hij werd opgevangen door omstanders, ik rende de longen uit mijn lijf en daar aangekomen zag ik dat mijn moeder niets mankeerde en Ozep was ook ongedeerd!

En toen werd ik wakker!

Hahahaha, zie je het al voor je paard, hond en katten mee in de Blokker? Hahaha
Ik vroeg me trouwens ook af waarom Kaleb wel mee mocht en Sjim en Moos niet! (Dat zijn dus de andere honden)

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 15:48

vervelend als je een nachtmerrie hebt. ik droomde laatst dat ik op barley reed maar dat ze zo vast zat dat ik er niets mee kon beginnen. Ze stak haar neus zo hoog d eleucht in en er zat geen mm beweging in. heel vervelend. Ik werd zwetend wakker... Huilen