welke paardenbladen zijn jullie lid van?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 22:44

ik van bit,paard en sport,in de strengen,de paardenkrant en we kopen de hoefslag gewoon los.
wel beetje duur zoveel maar kan altijd niet wachten tot de nieuwe er zijn!
oh en we krijgen nog af en toe wat folders van dat blad dat je krijgt als je je ruiterbewijs gehaald hebt en van brooke hospital!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:47

Dat is behoorlijk veel... Ik ben lid van de Bit, koop Penny bladen regelmatig los (ben ik te oud voor maar `t blijft leuk Haha! ) en ik krijg ook Brooke Hospital-folders.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:48

Ik ben nergens lid van. Ik kijk wel altijd in de Bruna of er iets leuks in het Bit of hoefslag staat. Zo ja dan koop ik 'm.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:52

bit, paardenkrant, hoefslag, in de strengen, in de strengen incl. welshnieuws, paard & sport en mensport.
verder heb ik nog abonnementen op 2 hengstenboeken (paar keer per jaar aanvullingen)

pfff... beetje veel, maar wel erg leuk Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 22:54

Ik krijg de Paard & Sport (vind ik hard minder worden de laatste tijd) en In de Strengen, maar die zeg ik op.
Daarbij kan ik in mijn pauze's op het werk mooi alle paardenbladen lezen Haha! Bit, Hoefslag, Paardenkrant, St. Georg (Duits) en nog een aantal... ideaal dus Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:03

kwil lid worden van in de strengen sport nieuws.
hoe doe je dat?
ben verder alleen lid van de fancy! Knipoog Haha!

Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:03

ben lid van Bit, donald duck (maar die telt zeker nietmee Haha! ), paardenkrant, dat ruiterbewijskrantje, paard & sport, en hoefslag voor wedstrijd info, phyrso (friese paarden blad) soms koop ik ook nog weleens in de strengen maar daar ben ik niet zo weg van, en ik koop nog wel eens de penny vind ik gewoon leuk om weer es lekker jong te zijn (ben 23 maar oke), het blijft een leuk blad. En ik krijg regelmatig folders van hengstenhouders, stamboeken, enz. Duur maar ik deel het bijna alles met een vriendin, maar ik bewaar alle bladen zij gooit ze anders weg en das zonde! Duz wel delen de kosten van de abonnementen.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:07

Op mijn werk hebben de de paardenkrant, bit, st. georg, nog een duits blad, P&S, en de hoefslag Clown Dus ik ben nergens lid van }>

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 23:09

penny vind ik ook wel leuk hoor behalve als het van die vervelende vervolg verhalen zijn moet je natuurlijk weten hoe het afloopt en die akantie pakketten zijn onzin als je lid bent want dat zijn gewoon verhalendie je al kent!
ben trouwens ook lid van het hengstenboek dus ook de aanvullingen,waren hele mooie pas binnen vind ronaldo Kwijl van rubinstein gaaf en rubels! *LOL* en nog veel meer lekkere mannen voor de meiden!
ik heb geluk dat mijn vader en moeder al die bladen ook willen hebben ze lezen ze regelmatig!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:09

Nederlandse Shetland Pony Stamboek (NSPS).
krijg ik elke maand het boekje van Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:21

Ik krijg thuis de IDS (in de strengen), koop vaak de BIT, soms de Hoefslag en met enige regelmaat YourHorse en laatst ook een Amerikaans blad.

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:26

Ben vroeger lid geweest van Penny, Ponyclub en de Hoefslag, tegenwoordig koop ik meestal de Bit gewoon in de winkel, soms de Hoefslag ook nog als er een interessant artikel instaat. Vind het trouwens vet jammer dat de ponyclub gestopt is, vooral Malle was leuk!! Laatst had ik trouwens weer een keertje de Penny gekocht(jeugdsentiment he.... Haha! ), stond er dus een strip in die ik 10 jaar geleden ook al gelezen had toen ik nog lid was....tssss!!! Frusty Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:36

Hmmm, de Penny, jeugd sentiment op de ponyclub waar ik leerde rijden hadden ze alle Penny's (mee gebracht door jonge klantjes Lachen ) op de mest stapel mee verbrand omdat ze vonden dat er vreselijk verkeerde dingen in stonden en dat wij vooral niet moesten denken dat dat verband hield met hoe je werkelijk met pony's en paarden dient om te gaan.
Nee...Penny heeft een vurige herinnering achter gelaten hahahaha...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:45

Wij van de Paardenkrant,In de Strengen,Sachens Pferde en Pferdemarkt en Horse and Hound

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 07:10

Ik van de Bit en de Paard&sport en ik krijg ook steeds dat krantje van het ruiterbewijs

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 08:03

Ik ben lid van In de Strengen en de Hoefslag.

Was ook lid van Bit en van Zangersheide maar werd een beetje te prijzig.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 08:13

Ik van Paard en Sport, dat krantje van Ruiterbewijs natuurlijk, en voor de rest kijk ik alleen in de winkels of er iets interessants staat in de Bit of zo, en zo ja, dan koop ik het zelden haha.
Ik wil wel maar ik ben druk aan het sparen en dan zou ik liever, in plaats van een bit, nog ff doorsparen en een longeerlijn kopen enzo, je kent dat wel.
Vooral voor Sinterklaas ga ik van allerlei leuke dingen verzinnen die ik op mijn verlanglijstje kan zetten.
Tja, als ik iets over paarden wil lezen ga ik wel bokken *LOL* *LOL* *LOL* !

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 08:30

Citaat:
Op 2001-08-26 23:03, schreef Pinky_girl:
kwil lid worden van in de strengen sport nieuws.
hoe doe je dat?
ben verder alleen lid van de fancy! Knipoog Haha!


Op http://www.kwpn.nl kan je je aanmelden als abonnee,

wij zijn btw lid van: IDS, P&S, Phryso, Bit, Friezenvriend... volgens mij is dit alles...

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:20

Ik ben lid van de paard en sport, de hoefslag en in de strengen.
Ik heb mijn paard nu 10 jaar, ben sinds 5 jaar lid van het KWPN zodat ik hem op mij naam kan laten zetten Bloos Als ik dat gedaan heb zeg ik de IDS af en wil eingenlijk de Bit, maar zou eigenlijk niets anders terug moeten nemen. Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:23

DAt is al de 2e keer dat ik lees dat mensen hun abonnement op de ids willen opzeggen,
jullie goed recht natuurlijk,
alleen ik begrijp het niet! Ik vind dat juist zo'n leuk blad en veel informatiever als bijvoorbeeld de hoefslag terwijl die veel duurder is!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:34

Ik ben lid van BWP, Hippo Revue en Paardekracht. Bit koop ik altijd los in de winkel, maar ik ga er een abonnement op nemen denk ik. De Hoefslag is bij ons alleen te krijgen als er ook dat Paarden-gedoe in staat, dus 1 keer om de maand.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:39

Penny, Penny Plus en Club Penny (ben verslaafd, erg he?) en ik koop Bit elke maand.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 11:59

He Sjuimpje, wat vind jij zo leuk aan In de Strengen + wat lees jij het liefste? Ik vind zelf praktijk + columns erg leuk, + profiel + sport.
Trowuens je kan IdS niet opzeggen want je bent lid van het KWPN en dan krijg je automatisch hun blad IdS, het is dus geen abonnement ofzo.
Ik vind het nadeel van de Hoefslag (krijg ik dus ook) dat je steeds meer artikelen over endurance en western krijgt en daar is nix mis mee maar dat interesseert mij gewoon geen fluit, en de Paard en Sport vin dik heeeel saai, lees ik alleen advertenties en wedstrijdoverzicht.
Bit koop ik af en toe, = niet actueel maar heel mooi qua foto's en leuke artikelen. Ik kom bijv. nooit meer op een manege maar vind de 'manegetest' erg leuk. Haha!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:18

Bit, vind het jammer dat die niet vaker verschijnt dan maandelijks, heb ik al veel te gauw naar mijn zin uitgelezen

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 12:22

Citaat:
wij zijn btw lid van: IDS, P&S, Phryso, Bit, Friezenvriend... volgens mij is dit alles...


Sjuimpje...Die Friezenvriend he.. Gaat dat over Friese Paarden? Heb je daar wat meer info over Haha!

Ik ben zelf lid van Bit. Verder eigenlijk geen paardenblad. Ja soms staat er in de Kids For Animals wat over paarden. Verder ben ik lid van Donald Duck en de Tina maar die tellen niet mee Lachen

_________________
<font color="deeppink">Lieve Bolivia, wat ben ik blij
Met jou als verzorgpaard...
Je bent echt meer als een miljoen waard!</font>
<font color="white">

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spirit op 2001-08-27 12:32 ]</font>