Help mijn paard schrikt van alles....WIE HELPT MIJ

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
meizzjuh
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Hoogezand

Help mijn paard schrikt van alles....WIE HELPT MIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 08:33

Help mijn (verzorg)paard is bang voor mensen. Als ik naar dr toe kom lopen vertrouwd ze me en weet ze dat ik het ben maar al er een vriendin bij is kan ze zich helemaal niet concentreren. ook als je naar haar toe loopt en je doet je hand een beetje te hoog dan schrikt ze gelijk. en als we in de bak rijden (buiten) en er rijden meerdere paarden bij in dan let ze alleen maar op de paarden om zich heen. maar dat begint ze al af te leren.

mijn probleem is alleen dat ze in de wei zo schrikkerig is en hoe kan ik zorgen dat ze niet meer zo schrikt.

Verdrietig Verdrietig We denken dan ze voor dat ze daar stond is mishandeld ze kan niet met een zweepje rijden en als er een ander paard in de bak met zweepje word bereden ontwijkt ze hem/haar. Verdrietig Verdrietig

Wie helpt mij??

Groeten meizzjuh

Joery you are the 1!!!


meizzjuh
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 08:47

mijn paard is vroeger mishandeld en veel geslagen en opgejaagd en nu is ze nogal schrikkerig alleen als ze weet dat ik het ben is het goed

Joery you are the 1!!!


meizzjuh
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 15:59

nee maar mijn paard is egt egt egt mishandelt er zijn zelfs foto's (helaas niet op de computer) waarop je een hele grote snee ziet en allemaal schrammen. en toen de vorige eigenaren haar kregen was het egt een ramp gelukkig is alles beter maar ze is zo wantrouwig ze heeft een groot litteken die gehecht is toen ze bij de eigenaar is weggehaald die dr heeft mishandelt. het is een schat van een paard geworden maar de angs voor de zweep en het wantrouwen is gebleven

afz meizzjuh

Joery you are the 1!!!

meizzjuh
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 16:47

ik heb zelf de fotos nooit durfen zien mijn moeder wel egt erg lijkt mij:'(

Joery you are the 1!!!

meizzjuh
Berichten: 41
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-03 13:09

ik zal jullie tips opvolgen.....dank jullie wel!!

Joery you are the 1!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ninaka, Poety, wollenmuts en 40 bezoekers

cron