Ik wil even iets zuiveren!! voordat er van alles uitloopt in

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-01 13:49

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:01 ]</font>

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:09

Ach laat ze maar banketstaaf als je er niet bij bent dan zitten ze over iemand te banketstaaf.....

gr tony

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:19

Ym, waar er 2 vechten hebben er 2 schuld.....
De rest heb ik prive verteld

Ange
Berichten: 73
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:24

Goh tis net gtst hier, banketstaaf trouwens van dit alles maar ik wens je er succes mee en los het zo goed mogelijk op!!! Lachen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:24

volgens mij is het tijd dat er gepraat wordt tussen jullie beide. Misschien is dit wel het goede moment

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 15:09

Internet ruzzie's worden ALTIJD tegen je gebruikt of je het nou meent of niet het word altijd verkeerd op gevat en van een mug een olifant gemaakt. Ik spreek uit eigen ervaring. Ruzie nooit wat uit op internet of het nou prive is of niet als je ruzie hebt wordt er altijd misbruik van gemaakt.

Ik hoop dat het goed komt met jullie. Zolang Bram er maar niet onder lijdt. Veel succes.

Merilyn

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 15:12

Ik ben na aanleiding van dit bericht even wat gaan teruglezen en ik kan alleen maar denken: 'waar zijn jullie mee bezig?' Ik vond het nou niet bepaalt netjes om in het openbaar over elkaar te kletsen, en dat heb ik het over zowel Ymke als Joyce. Ik denk Ymke, dat veel bokkers jou bijrijdster wel kennen van naam, en dat de kans dus ook groot zou zijn dat zij het zou lezen. Dit is (ook al mocht jij gelijk hebben) natuurlijk erg kwetsend om te lezen. Als er een volgende keer weer zo'n dergelijke situatie voordoet, probeer dan van deze gevolgen geleerd te hebben en dus met haar te praten (zoals het advies van de andere bokkers al luidde) Dit komt op mij nogal kinderachtig over en het lijkt alsof jullie beiden aan het concurreren zijn wie er het meeste of minste schuld heeft. Ik kan ook begrijpen Ymke, dat als jij met dit probleem zit een objectieve mening wil over de situatie. In het vervolg zou ik dan gewoon een paar mensen een PBtje sturen. Maar onthoud wel dat jij de enige bent die de situatie tussen jou en je bijrijdster het beste kent en uiteindelijk zal je ook zelf een oplossing moeten vinden, want hier voelen jullie je beiden natuurlijk niet prettig bij. Ook al ben je niet zo'n prater Ymke (ik ken dat) dit zal je toch moeten oplossen anders komt het echt tussen jullie in te staan, in hoeverre dat al niet is. Veel succes!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 15:34

Met zo'n gecompliceerde zaken kunnen buitenstaanders toch niet echt helpen. Toen jij je berichtje schreef, kwamen er allemaal reacties van 'je moet je niet laten doen enzo' en toen Joyce haar reactie schreef kwam daar dan weer allerlei positiefs over.
Wij kunnen alleen maar iemand steunen, maar meer dan ook niet? Een objectieve mening vragen is dan ook niet zo gemakkelijk, dan moet je eerst een objectief verhaal hebben en ik heb nog maar zelden een objectief verhaal gehoord Verward .

Het is beter dit onderling uit te ruzieën. Het komt vast wel weer goed.
Het heeft verder geen zin om 'aan iemand zijn kant te staan' (voor de andere bokkers), want we kennen maar de helft van het verhaal. *LOL*

Vele groetjes,
Femke

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 17:28

Ik vind het wel banketstaaf dat je het niet midden in haar gezicht (durft) te zeggen,maar hier je frustraties op internet kwijt moet Koe Beetje zielig eerlijk gezegt.En idd 2 vechten hebben 2 schuld.Maar vecht het alsjeblieft in het openbaar uit,en niet op bokt want je krijgt meestal,als je over iemand anders roddelt,toch alleen maar negatieve reacties op je topic.Als je het bericht niet geplaatst had had je ook geen uitleg hoeven geven.

Zeg voortaan gewoon iets in iemands gezicht,en niet achter iemands rug om hem/haar zwart zitten maken op het internet.Want of je de naam zegt of niet,het blijft banketstaaf...en helemaal nu Joyce erachter is gekomen... Frusty Scheve mond\ Scheve mond\

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 17:56

Euh Sunny_lover, liefst niet in het openbaar, maar op een plaats waar er niet te veel mensen rond staan. Clown
Het gaat uiteindelijk om niet zo veel (is dus uit te praten), maar dat is wat ik op maak uit de teksten... dus dat is ook weer niet veel...

Annelot!!!!!
Berichten: 6
Geregistreerd: 18-08-01
Woonplaats: overal waar lol te beleven is!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:13

Heej Ymke,

Had je wel een leuke vakantie???
Ik weet ook wel dat je het beste voor hebt met Bram en ik bedoelde het ook gewoon niet boos, maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand zulke dingen over elkaar schrijven op internet!!

Ik weet ook wel dat je niet probeerde Joyce aftezeiken maar het kwam gewoon banketstaaf over.. omdat ik natuurlijk gelijkt wist wie je bijrijdster was en je hoorde er ook zoveel over op de manege!!!
Als je er weet bent vrijdag of zaterdag moet je maar ff praten met Joyce en dan kunnen jullie samen een oplossing verzinnen..

Nou sterkte,
en kusjes aan Brammie want het is en blijft een schat van een pony!!!

Greetz en Kusjes
Annelot

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 21:41

Even een verbetering van mijzelf, een objectieve mening is idd onzin, aangezien een mening altijd subjectief is. Maar visje, een verhaal kan op zichzelf subjectief zijn (meestal) maar een objectieve kijk daarop is wel mogelijk!

Dietje
Berichten: 21
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 23:21

hey ymke, hoestie
ik denk wel dat je mijn berichtje heb gelezen, maar het is niet boos bedoelt, misschien klonk het wat hard aan, maar omdat ik nu dit berichtje lees is het heel verstandig om met joyce te gaan praten hoor, is ook het beste, maar ik hoorde duzzz eerst het verhaal van joyce en toen d8 ik wat is dit joh! duzzz ze zeiden je moet op bokt.nl kijken duzzzz ik dat doen he, en lezen naar jou verhaal! ik d8 wat is dit zo doet joyce niet, duzzzzz misschien omdat het berichtje wat aankwam, maar balen dat de hoefsmid niet eerder kon komen, maar had je dan geen andere kunnen bellen? misschien een mogelijkheid, nou ik ga weer hopelijk stuur je nog wat terug
doei doei
DIETJE!