Dubbel beschuit met muisjes!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Dubbel beschuit met muisjes!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 13:24

Jippie!!

Gisteren avond om 9uur heeft onze Ifanta een super mooi donkerbruin Hengstveulen van Gentlemen gekregen Haha! . Heel toevallig kwamen wij net langs want we moest nog voer brengen voor de merries (onze merries bevallen altijd ergens bij een boertje die in welshpony's doet en die veulentjes vangen voor andere er zeg maar beetje bij doet). Helaas waren we net te laat voor de geboorte, maar het veulen was pas 1 minuut oud en lag nog helemaal nat en dizzy achter de merrie. Een donderbruin tegen zwart aan hengstveulen met achter 2 witte sokjes aan beide voorbenen beetje wit aan de kroonrand!! Verder heeft hij hele lange benen en een super mooi koppie Lovers. Je kon er verder nog nix van zeggen, alles zat nog zo inelkaar.
Wij gingen even mee naar binnen voor kopje koffie. En na ander half uur gingen we maar weer richting huis aan. Nog even bij onze andere merrie kijken die daar ook staat en nog even bij het veulentje kijken. Onze andere merrie deed nog niks en iedereen op stal was er heilig van overtuigd wat die nog niks zou gaan doen Schijnheilig.
Worden we vanmorgen om 6uur gebeld dat onze andere merrie ook een veulen had gekregen Verward. Ze vertelde dat ze rond 2uur net op bed zouden gaan, toen die merrie opeens heel erg onrustig werd. En om 6uur was de kleine er al. Dit is een vos merrie van Karandasj (geeft Karandasj wel vossen Verward) met wit aan alle vier de voetjes wit en ik geloof ook aan het koppie wat wit Lovers. Vanavond gaan we waarschijnlijk kijken en neem ik zeker me DIGI mee Tong uitsteken.
Oww ja we zoeken nu nog 1 naam met een W voor een hengstje, mochten er suggesties zijn, dan hoor ik die graag



** Ik heb hem even verplaatst van Verslag van de Dag naar de kraamstal **

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:28

Dat is leuk zeg! Twee vliegen in één klap! Nu ga direct een hele hoop te doen hebben, maar dat is net leuk natuurlijk!

Voor namen kan je altijd eens kijken op www.paardennamen.nl

Veel succes en plezier nog met je veulen!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 13:30

Zo dat is wel heel erg leuk!!! GEFELICITEERD en ik ben erg benieuwd naar de foto's van die 2 kleintjes....

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 18:21

Dat is leuk zeg, gefeliciteerd, Ben benieuwd hoe ze er uit zien!!!!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 18:36

Wat dacht ja van Winningstar? Mijn paard heet zo en ik vind het een hele leuke naam.

Trea

Berichten: 732
Geregistreerd: 05-08-02
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 20:58

Wizhard,Winnetho,Well-done,Wish-dome,Wodka