grrr :( vervelende les

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

grrr :( vervelende les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 21:14

Vorige week in de les was me pony (zie profiel) zooooow vervelend hij ging alleen maar hard en wou NIET naar beneden Boos! Dus ik d8 okej vandaag gaat het goed in de les. Met instappen ging het goed maar zodra we gingen draven ging ie weer zo hard en ik moest m vasthouden van de instructrice. Nou fijn toen gingen we in gallop dus ik d8 yes dan hoef ik niet meer zo te hobbelen maar nee hoor Bloos hij ging weer irri doen Boos!
ZO doet ie ook als ik m vrijrijd Scheve mond en morgen heb ik wedstrijd t gaat vast fout.. Maar soms dan gaat ie in draf heel raar doen met z'n benen. Ze zeggen aan de kant dat ie z'n benen ver uitstrekt en dan zit hij echt als een paard vasn 1.80 terwijl hjij 1.45 is Haha! T ziet dr niet uit Pling


djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 20:04

DarkAngel schreef:
Veel succes met de wedstrijd! Haha! vertel je wel even hoe het is gegaan?? Knipoog


Ben 3e geworden Haha!


djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-03 19:09

hij ging eigenlijk heel hard draven (ik weet nie of jullie westernonderdelen kennen maar ik deed mee met pleasure) en als hij achter een paard zat trok hij heel hard aan de teuegels en ging m bijten Boos!
en toen tot mijn grote vreugd (ahum) woei mijn hoed ook nog af Boos!
Dus ik d8 nou ik ben laatste en toen zeiden ze 4e ...
3e startnummer 6 (ik d8 BEN IK DAT ECHT???) ira op django en ik: WHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEHOE Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaike_Ma, onpaard, Sanet en 34 bezoekers