1e keer M2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 19:51

Met het hete weer van vanmiddag moest ik rijden om half 3.
Vorige keer had ik niet losgereden wegens autopech en dat was zo goed bevallen dat ik nu door de hitte alleen 10 min. heb gestapt en toen de ring in ben gegaan.

Ik rij dus echt nooit meer lang los Party!!
Ik ging bij de prijsuitreiking kijken en ik denk dat de jury een zonnesteek had wat ik stond, schrik niet,
1e met 162 pnt.
Ik ben helemaal happy!! Dat was ik toch al wel maar nu glunder ik echt helemaal.

Ik heb een hele mooie beker gekregen en een zak brok en nog een geldprijs dus het was echt de moeite waard.

[img]../upload/52/beker1.jpg[/img] [img]../upload/52/beker2.jpg[/img]

ik vond de beker zo mooi dat ik hem maar ff plaats


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 22:47

dank je wel allemaal
Ik ga er gewoon van blozen Party!!

en idd steef je had gelijk, van mij mag je vaker gelijk hebben Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-01 14:30

pluutje
De geldprijs was 75,-
maar de inschrijving was geloof ik ook zoiets van 25,-
Maar met de zak brok en die beker nog genoeg verdient Pling al gaat het maar niet overuit hoor. Als Kawa en ik er maar plezier in hebben.


sylvia
normaal gesproken niet.
maar vorige week hadden we geen keus en nu vond ik het gewoon veels te zielig voor Kawa om hem te laten werken met 33°
Misschien dat ik daarom voorop stond, 1 van de weinige met nog wat pit en niet al helemaal moe.
Yentl
Het was dressuur.
M2 bestaat bij springen niet Knipoog
Daar hebben ze alleen M

En zeker geniet ik van men prijs (zoveel win ik er toch al niet) hij staat nu op tv te pronken.
En ik heb tegen men vriend gezegt dat hij er blijft staan tot de volgende, duurt misschien wel weer 10 jaar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 13:29

lielle
We moeten misschien toch eens in overleg gooien waar we heen gaan.
Kunnen we elkaar een keer irl zien.

Prisca
dat moet nog op 30 sept gaan gebeuren.
Volgende week wil ik een keer een parcoursje gaan rijden. Eens kijken of ie na 4 jaar nog steeds weet hoe het moet en of ie niet vergeten is dat een hekje of muurtje niet eng is.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, AhrefsBot, Gub, Isa_Sofie, Manadeluca, Renkle, Vetra en 95 bezoekers