Superweekend op de Veluwe

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Superweekend op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 08:40

Dit weekend ben ik naar Skippie (Karin) in Ede geweest om daar weer eens heerlijk van de Veluwe te genieten.
Zaterdagochtend had ik Imker om kwart voor acht al in de bandages staan en ben ik hem gaan laden. Om kwart over negen kwam ik op Karin's stal aan en hebben we even lekker gebept en zijn boodschappen voor de BBQ gedaan. Om een uurtje of 12 zijn we gaan zadelen en naar de hei gegaan.
Wat was het weer mooi, echt heel gaaf!!! *LOL* De hei was groen, de temperatuur goed, de paarden hadden er zin in en wij ook. Ze bleven goed bij elkaar en er was niet (net zoals vorig jaar in Ermelo) een concurrentiestrijd tussen die 2. Na 3 uur rijden keerden we moe maar voldaan weer terug en hebben de paarden een lekkere wasbeurt gegeven en een rol in de paddock.
De BBQ was echt heel lekker en gezellig (met dank aan Bianca en Sandra) Vork en om een uur of half 1 stortten we in bed neer.

Gister zijn we meer als 5 uur weggeweest, zijn over een spoor (2x) en door een tunneltje gegaan, het spoor was erg eng en hebben de paarden lekker bij de Panoramahoeve even laten bijkomen...
En omdat paardrijden heel veel energie kost, moesten we natuurlijk ook even naar de Mac om de calorietjes weer bij te tanken Kwijl Haha! .

Om een uur of kwart over 7 was ik weer thuis, paard verzorgd, tuig gepoetst, want dat zag er uit na 2 dagen zweet en stof en de wasmachine aangezet.
Vannacht heb ik echt als een blok geslapen.... Dit soort weekendjes moeten we echt vaker houden, ik heb echt genoten!!!

Foto's volgen nog op ITP.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:18

klinkt heel gaaf! *LOL*
Tos en Imker moeten ook weer eens meeten Knipoog *subtiele hint Schijnheilig *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:45

Oh dat klinkt heel erg gezellig joh!
Ben benieuwd naar de foto's!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:46

Oh joh was je dit weekend hier? Nou ja, had je toch niet kunnen meeten, was zelf naar de Tyrza clinic en Dorinedag!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:54

Hmm, tijd voor een Veluwe meeting? Ik zit ook in de buurt...

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:34

O dat klinkt echt super. Daar heb ik ook wel weer eens zin in. Zo'n lekker hoeft niks alles mag-weekend.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 14:26

Fabiënne1 schreef:
O dat klinkt echt super. Daar heb ik ook wel weer eens zin in. Zo'n lekker hoeft niks alles mag-weekend.


Daar sla je echt de spijker op zijn kop!!
Alleen maar paard-lol-plezier, dat is echt af en toe een verademing. Geen sores van thuis, vriendlief was zelf ook druk en weg, het kwam super uit...

En wat is het toch heerlijk om met die dagen echt één met je paard te zijn, dan voel je je de koning(in) te rijk!!! Party!!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 14:46

ArwenLune schreef:
Hmm, tijd voor een Veluwe meeting? Ik zit ook in de buurt...

Ja, vind ik een goed idee!

Mipsie

Berichten: 19
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 16:29

Mar1986"]
[quote="ArwenLune schreef:
Hmm, tijd voor een Veluwe meeting? Ik zit ook in de buurt...

Ja, vind ik een goed idee!
[/quote]

jaaaa veluwe meeting !!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:56

Ik zat te denken aan een dagtocht, dus hoeveel van jullie hebben een paard beschikbaar? Als dat niet lukt laat ik het graag aan iemand anders over om een gewone meeting te regelen

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:36

hoi hoi. toch fijn dat je het naar je zin had bij de bbq. ik ook.... hihihi vooral vier meiden die een poging deden een bbq aan te steken zal mij bij blijven. (we zijn op een elektrische verder gegaan die we nog ergens eerst hebben moeten ophalen...) ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar de foto's. ik kom trouwens zeker op bezoek bij jullie op de open dag in ermelo.... blijf ik weer bbq-en hihihi. helaas dit keer zonder ijs van bernardo's..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-03 09:07

In september komt er zeker weer een Veluwemeeting bij mij. Lunterenrit part three!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-03 09:11

Jurga, dan kom ik zeker ook! Ik zal vragen of Skippie en Sisleone ook komen dan!!

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-03 17:26

hoihoi, het weekend was echt geslaagd. ik ben nog nooit op een bokt-meeting geweest (schaamschaam) dus ik ben zeker van de partij in september!!! blijf je weer slapen dan veertje??

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 22:50

Haha, Karin, dat is geen schande hoor, een "echte" Boktmeeting heb ik ook nog niet gehad.
Als ik kan, blijf ik zeker weer slapen, misschien dat we dan naar Alice kunnen gaan?