toch wedstrijden in Duitsland gereden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 16:13

Ik had bij de Duitse sportbond (FN)opgevraagd of Bolivia daar wedstrijden had gereden en ze zeiden van niet. Nu krijg ik van het Westfaler Stamboek mijn papieren terug omdat zij de bezitswissel (overschrijven op mijn naam) niet kunnen uitvoeren omdat Bolivia (Mani in de papieren) een inegschreven wedstrijdpaard is. Nu moet ik volgens hun met de papieren en de Pferdepass (zal wel net als hier paspoort zijn) en die heb ik niet, bij de Duitse sportbond haar laten overschrijven.
Vaag....dus ik heb dezelfde man bij FN nog maar een mail egstuurd of hij nog een keer alles wil nakijken. Verward


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 22:49

Fitz, ik kan haar dus niet via het stamboek laten overschrijven. Ik had mijn papier daar naartoe opgestuurd en ik krijg het papier dus net terug met het verhaal dat zij er niks mee kunnen omdat de Deutsche Reiterver. dat moet doen. Dat is trouwens hetzelfde als FN en daar heb ik het dus een paar weken geleden opgevraagd.

Ik heb FN nu dus weer een mail gestuurd....ik hoop dat ik nu wat meer duidelijkheid krijg.

Jippie, hoezo zou je dat niet verbazen, ivm de artrose?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, BingBot, cyrus, Elegance_, hoogendroog, Myrthe_bz, onpaard, Skye93 en 14 bezoekers