kylian komt terug !!!!!!!!! yes yes yes !!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kylian

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 10:45

hoi hoi ,
mijn paard kylian staad nu nog in de wei maar maandag komt ie terug , dan word ie ge chipt en dinsdag kan ik weer lekker op hem rijden.
maar dat is nog niet alles , want ik ga 2 september een springwedstrijd rijden, en dat vind ik super leuk want hij mag eigenlijk niet springen hij heeft namelijk hoefcontrole aan ze voor benen.
en vraag me niet of ik wil uitleggen wat het is want dat weet ik niet.

maar ik ga niet zo hoog springen want anders is het echt niet goed voor mijn lieve kylian .

groetjes caressa

P.S. het is maar 60 cm .

Suzanne F.

Berichten: 49212
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 11:55

Dat lijkt me niet zo verstandig om met een paard met hoefkatrol aan beide voor benen te gaan springen ook al is het nog zo laag. Je moet blij zijn dat je paard sowieso nog kan lopen!!
Als je je goed laat voorlichten over wat hoefkatrol inhoudt zou je er niet meer zo makkelijk over denken. Vraag het aan je dierenarts of kijk anders op http://www.hoefkatrol.nl

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 12:40

Ik zou ook het risico niet nemen! Niet springen!!! Het is nu ff leuk, maar straks zit je weer met een kreupele pony...
Helaas heb ik ervaring met zoiets...

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 12:43

Ikke snap het niet meer, blijft ie nou bij jou, of gaat ie terug naar de handelaar Verward Maar iig niet springen hoor! Je moet het rustig opbouwen, en niet in een keer weer vanalles gaan doen!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 12:46

Mijn Killian gaat terug naar de handelaar maar van deze heb ik nooit gehoord!!!
Groetjes Monique.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 12:46

ik snap het ook eff nietmeer. eerst moet ie langer in utrecht blijven. dan gaat ie terug naar de handelaar en vervolgens lees ik dat je wilt gaan springen.

hoe zit het nu?! Verward

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:08

Leuk voor je dat je paard weer terug komt, maar ik denk dat jouw titel nogal verwarrend is. Want Monique haar paard heet ook Killian en zij heeft juist afscheid moeten nemen van haar paard. En zo te zien heeft niet iedereen hier door dat het om twee verschillende paarden gaat. Dus misschien was het handig geweest als je de titel van je stukje iets had aangepast.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 15:31

inderdaad ik was even verward. maar door een pb-tje weer op het rechte spoor egbracht

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-01 18:09

Dank je, Suzan!!!