nog n shop in m'n rug na

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:28

de titel van dit topic slaat op mijn verhaal waarom nou bij algemeen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 56&forum=2

Sya was dus helemaal verkeerd gereden in mijn vakantie Verdrietig en de stres zat er aardig in. het ging de laatste tijd wel steeds ietsjes beter tot afgelopen maandag werd ze n beetje gek toen zei ik tegen mijn instructrice ga jij er dan op (en dat deed ze daar doelde ik eigenlijk niet eens op) ze is dus het gevecht aangegaan en nu zijn Sya's mond hoeken helemaal uitgescheurd Huilen Huilen het arme beestje. de stress zit er dus weer helemaal in ik wou er laatst zonderzadel ff op zitten en ze was als de dood ze is dus gewoon haar vertrouwen kwijt geraakt inde ruiter Verdrietig .
ik geef haar nu 3 weken vakantie om alles te laten helen enzo, daarna ga ik samen met mijn andere instructrice (zij gaf mij al eerder prive les zij is echt goed) helemaal opnieuw beginnen vanaf het begin ik ga haar dus opnieuw inrijden als het ware Verdrietig .
ik vind het zo zielig voor Sya zij heeft ook al zoveel meegemaakt.

gr. thirza


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:42

ohw maar ik ga wel dingen doen zoals fietsen enzo... ook inde bak spelen en ik heb me voorgenomen om mijn huiswerk (als het lekker weer is) inde wei tegaan doen ik ga haar nu extra veel aandacht geven.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-01 21:49

haha je reageerd zo leuk Haha! ik ben alleen niet zo creatief Pling breng me maar op goeie ideeen Haha! help me ff

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 17:16

karin: het water inde put is niet echt schoon laat ik het zo zeggen het is verboden om inte zwemmen er ligt allemaal gemisch afval in of ik wil sya laten licht geven Haha!

ik ga zeker iedere dag iets anders doen zet maar iets neer voor leuke tips.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 17:28

ik kijk wel ff heb het erg druk ik moet nu ook weer naar school en ik werk nu en ik ga Sya nu extra veel aandacht geven en we er twee nieuwe pony's erbei

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 19:12

nog even n reactie van mij waar ik later aan dacht. ik kan Sya wel bij sanderijn neer zetten (zou ook niet slecht zijn) maar ik wil zelf de band tussen mij en Sya beter maken ze is haar vertrouwen nogal kwijt inde mensen. zeker niet banketstaaf bedoeld hoor

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 18:03

Citaat:
Op 2001-08-25 22:10, schreef Jura:
Lijkt me inderdaad niet verstandig, in de Nedereindse plas Haha!
Volgens mij kan je er ook nergens in met een paard of wel?

Kan je niet in de Meern bij die plas gaan zwemmen of is dat verboden voor paarden?



daar mag je niet komen nee met het paard en het is wel errug ver lopen hoor Haha!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 19:49

Citaat:

Thirza, jullie hebben toch een trailer? Kan je dan niet naar het bos af en toe?



ja zou kunnen maar dan wil mijn zus mee omte rijden en dan moet ik gaan lopen dat hou ik niet vol ik heb n conditie van niks Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maxie, onpaard en 32 bezoekers