ruiterbewijs

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

ruiterbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-03 23:20

hey allemaal
na een tijdje studeren heb ik mijn ruiterbewijs gehaald Pling
niet dat het errug moeilijk was maar dat maakt verder niet uit Tong uitsteken
twee van onze stal waren helaas gezakt maar ik en mijn vriendin hebben het gelukkig gehaald Haha!
hmz verder niks te vertelle eigenlijk,voor degenen die nog geen ruiterbewijs hebben ik zou het wel gaan halen Lachen (chantal)
eva en TESSA

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 23:23

Hoi,

was het moeilijk??? zijn ze met de praktijk streng??

GEFELICITEERD TROUWENS Haha!

Groetjes Joyce

annemaria
Berichten: 43
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-03 09:18

Ik heb tien jaar geleden mijn ruiterbewijs gehaald en dat was toen echt nog een makkie vergeleken met het boek wat je nu moet leren. Ik had toen een paar stencils en een boekje van A5 formaat.
Ik moet altijd denken waar dat ding ligt. Als ik buiten rij heb ik hem dan ook nooit bij mij me, maar ja het is altijd makkelijk zo'n ding te hebben voor het geval je paard schade veroorzaakt aan een auto of zo.

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-03 11:49

heyhey nee eigenlijk vond ik het niet zo moeilijk Pling gelukkig maar wij hadden wel geluk omdat het allemaal wat sneller moest vanwege de onweer.....
ik had me eigenlijk gewoon maar ingeschreven omdat het me wel handig leek om het te hebben maar ik weet eigenlijk nie of ik hem echt zal gebruiken
mjaah in ieder geval was mijn paardje heel erg braaf voor een keertje Tong uitsteken (neehoor ze is wel vaker braaf)