Jerai gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 18:23

Eerst met Debbie naar Charmotte en Bucephala.
Ik heb Charmotte eerst even gelongeert, om te kijken of ze goed liep, maar nog steeds niet helemaal....
Toen gingen we oefenen met Bucephala. Debbie nam Charmotte en ik Bucephala. Ze loopt nu al netjes mee, soms een beetje verzetten maar dat hoort erbij he..... Toen heeft Debbie nog even zonder zadel op Charmotte gereden. Ik ondertussen uitgemest. Erg vervelend met dit hete weer Gaaaap

Patricia had gevraagt of ik Jerai vandaag wou doen omdat ze zelf niet kon en haar verzorgsters ook niet... ik mocht ook rijden, was dan voor het eerst dat ik alleen op Jerai ging. Had nog nooit los gedraaft op haar (omdat ze nogal pittig is).
De paardjes stonden lekker in de wei, behalve Gorelino en Nugget.
Eerst Jerai's stal gedaan, nog even in kantine gezeten en toen maar Jerai gaan pakken.
Gepoetst en opgezadelt en dan maar gaan rijden.... Was wel een beetje zenuwachtig haha, Jerai is toch niet de makkelijkste pony om te rijden he... Maar goed, ik erop en stap naar de bak en gelijk al vlot, ja dat ben ik van Charmotte niet gewent *LOL* .
Paar rondjes gestapt en toen aan gana draven.... Sjoefff natuurlijk weer hard willen. Dus ik de truckjes die ik van Patries had geleert even gedaan en ze liep al rustiger. Debbie lag helemaal dubbel want het scheen er nogal grappig uit te zien ik op zo'n snelle pony en dan zo snel lichtrijden hihi Haha!
Maar na wat flinke ophoudingen kon ik haar goed houden. Wat figuurtjes en overgangen gereden, ze bleef wel hard lopen maar vond het toch wel knap van m'n eigen dat ze zo goed liep had haar eigenlijk veel moeilijker verwacht hihi.

Na het rijden lekker afgespoelt en op stal gezet.
Toen de andere paarden binnengehaald. Opa, Indy en Holly stonden namelijk nog buiten. Ik Opa gepakt en Holly en Indy die rennen altijd vanzelf naar hun stal. Debbie Opa in zijn box gezet, en ik Holly gepakt die lekker in de stallen zwerfde. Nou erg boeiend, toen nog effe in kantine gezeten uitgerust Haha! Gaaaap

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 18:48

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa het was lekker gezellig vandaag he nik???????