Koprol te paard???!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Koprol te paard???!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 20:09

Het is geen verslag van de dag maar een verslagje van gisteren. Ik ging gisterenavond even lekker samen met een vriendin in de bossen rijden.
Er is een paadje waar we altijd draven (bij goed weer) omdat er veel horzelbeesten zitten. Nu was ik dus lekker rustig aan t draven toen mn paardje dr evenwicht verloor door het schudden met dr hoofdje om die vervelende beesten wegtejagen en zo omkukkelde.... daar lagen we dan midden op t pad.. snif!! Ik vroeg meteen of Thera iets had maar ze stond gelukkig al en mn vriendin had dr al gevangen. ze was te geschrokken om er vandoor te gaan.. Toen moest ik nog omhoog.. AU, AU dat deed pijn. Ik zit nu dus met 2 zere beentjes achter de compu.
Ik heb gisteren nog wel een rondje gestapt anders waren ik en Thera helemaal stijf maar nu doet t nog pijn. Met Thera is alles ok, alleen een schaafwondje op dr neussie en boven dr oogje.
Stomme horzelbeesten..... *LOL*

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:15

ja ik haad die beesten ook Boos! echt stomme beesen
ben je nu gewoon een beetje stijf aan je benen of heb je er echt iets aan?
nog maar goed dat Thera niks ergs heeft he, want zo een val kan soms heel verkeerd aflopen!!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 20:18

Jah, die horzels zijn vreselijk!!!
Gelukkig heeft mn haf lange manen, heb je er minder last van!
Idd gelukkig dat je paardje niks heeft opgelopen!

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-03 20:22

Alletwee mijn knieen zijn erg dik en ik heb opstartingsproblemen zeg maar. Als ik even gezeten heb doet het heel zeer om te lopen en als ik ff gelopen hebt doet het zeer om te zitten. Errug vervelend maar ja. Als het morgen nog zo errug is moet ik van mijn mamsie ff langs de dok.

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 22:56

ken het gevoel, heb precies hetzelfde aantal weken terug gehad en ben er nog niet vanaf
ben er mee door gelopen ook al moest ik het rust geven van de dok
benen omhoog en ijs erop, en rusten!!! dus neit zoals ik 4 uur staan dansen in de kroeg enzo
beterschap!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-03 23:35

zo dat is nog goed afgelopen zeg, ik heb verleden jaar zoiets meegemaakt met een fjord die ik tijdelijk verzorgde. Die werd lastig gevallen door een wesp en ik was lekker zonder zadel gaan rijden, dat beest zet nooit een stap verkeerd. Struikelde ze, omdat ze met die rot wesp bezig was, lag ze op haar knieen, maar ze wilde ervoor zorgen dat ik er niet afviel, wat ook niet gebeurd is, maarja haar knieen en neus waren geschaafd Boos!

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:01

ja herkenbaar, ik had het 3 weken geleden, alleen kwam het bij mij door een duif Verward

we waren aan het rijden in de binnenbak, komt door de achterdeur mevrouw duif binnen fladderen die er erg veel moeite mee had dat haar kindjes net waren uitgevlogen en fladderde dus vlak boven tommy.
die keek omhoog en vergat toen dat hij een volte aan het galopperen was Haha!
boem daar lagen we allebei, gelukkig hadden we allebei op wat stijve spieren na niets.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-03 15:49

Auw ik ben ook zo eens met een paard tegen de grond gegaan en toen het paard terug rechtstond ging hij op mijn hand staan. Mijn hand gebroken en 4 operaties eraan. Je hebt echt wel geluk gehad hoor!