associaal pony vervoer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:32

ik vind het echt achterlijk.
Overal waar paard voor of achter of in staat word anders bekeken. Als dit met andere dieren gebeurd was het opeens minder erg. Slachtpaarden zijn zielig maar koeien niet dan?
Als er paard voor of achter of in spullen staat dan betaal je opeens het dubbele.

Kortom: alles wat met paarden te maken heeft is zielig of duurder oid. Dit kan natuurlijk niet maar als het met koeien was gebeurd was er minder aan de hand.


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:50

JIJ maakt ervan dat ik op jouw begint te zeiken.
Ik zeg dit gewoon in het algemeen dit valt me gewoon op. Wat jij zielig vind intereseerd me echt nix. Je mag het best zielig vinden maar als het koeien waren geweest had niemand waarschijnlijk iets gezegd (misshcien 1 iemand) overal waar paard voor;tussen; in staat word meteen anders tegenaan gekeken.


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:59

Citaat:
Op 2001-08-23 22:56, schreef Prisca:

Ik vindt alleen niet dat wij mensen paarden als een mens moeten gaan zien. Het blijven dieren en zo moeten ze ook behandeld worden Haha!


gelukkig.. iemand heeft weer betere woorden ervoor als ik..

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:27

Desiree, het blijft gewoon niet goed. Maar als het paarden zijn word er meteen anders naar gekeken dan als het andere dieren waren.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 16:55

Citaat:
Op 2001-08-24 16:42, schreef Pam:

wij zien paarden niet als mensen. dat neemt niet weg dat het zielig is. ik vind dat voor ALLE dieren. 'het blijven dieren en zo moeten ze ook behandeld worden' dus jij zou hetzelfde doen Verward




Ja, maar alle dieren zijn imo ook gelijk en daarom is een paard niet beter oid.
ALLES WAT GEVEOL HEEFT (dus alle levende wezens) KAN PIJN LIJDEN.
Jippie. daar ben ik het helemaal mee eens; ik eet geen vlees omdat ik het niet lust. Denk daar ook niet zo bewust bij na.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers