Killian moet een tijdje blijven in Utrecht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:10

Zorg in elk geval dat hij het paard terug neemt, daar heb je recht op. Je zou met je rechtsbijstand moeten overleggen wat voor verdere kosten je kunt terugkrijgen. Ik vind het eigenlijk een beetje vaag dat ze hem nu gaan behandelen, hebben ze je niet gevraagd of je dat wel of niet wilde? Als hij toch terug gaat naar de handelaar, zou ik er maar niet teveel geld meer aan uitgeven. Het ging om het maken van de foto's en het bewijs naar die man toe dat het paard niet deugde en dat hij het daarom terug moet nemen. Ga op je strepen staan morgen, en vraag je rechtsbijstand om verdere juridische uitleg, maar het paard moet hij in elk geval terugnemen, en jou het volledige bedrag betalen. Dit is niet iets wat hij bij jou heeft gekregen, maar een verborgen gebrek en dus een koopontbindende factor. Laat je niet afschepen met dat hij wel een nieuw paard voor je zoekt: geen zaken meer doen met deze man! Je moet in elk geval het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Laat je niet afbluffen door hem, ga op je strepen staan, als hij niet alles wil betalen maak je er beter een zaak van.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:15

Dat is wel erg aardig... hij is niet lief voor jou, dus jij ook niet voor hem hè? Maar veel succes morgen, maak je maar flink kwaad, je moet die kerels op hun eigen manier aanpakken. Die denken maar al te vaak, ach, zo'n meisje... Denken ze van mij ook wel eens, kunnen ze hun lol nog op Extreme duivel (I'm a tiger Haha! ) Je kunt daar echt zo niet goed van worden. Ik heb daar al een paar keer flink m'n neus aan gestoten, dit soort dingen, en dan word je wel wat harder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-01 22:41

Ik ben het met Prisca eens. Het klinkt heel hard, maar je zou eigenlijk gewoon geen geld meer moeten uitgeven aan dit paard, hoe triest het voor het paard zelf ook is. Alles wat jij er zelf nog aan "sleutelt" doe je voor jou, en dus is het dan heel moeilijk die kosten nog op hem te verhalen. Het is gewoon zo'n rotverhaal, jij hebt je intussen gehecht aan zo'n paard en dan duurt het maar en duurt het maar, echt heel naar.

Je hebt nu het rapport van Utrecht, morgen komt die man, en hij moet je zo snel mogelijk je geld geven en het paard liever morgen dan overmorgen weer meenemen. (zorg wel dat je dan eerst je geld hebt, anders krijg je dat gezeur weer...) laat je niet kisten hoor door die vent, you're a tiger!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:30

Zo simpel als ik het nu stel ligt het ook niet, dat weet ik, maar die Joop de Jong hééft niets te willen, hij heeft een ondeugdelijk paard gelevert en heeft daarmee niet aan zijn verplichting voldaan, zo simpel ligt dat. Dit kun je gaan afdwingen bij de rechter, maar de meeste handelaren zullen het zover niet laten komen.

Nu weet ik weer waarom ik de studie heb gekozen die ik doe Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bo_San, Diortje_vds, Dries1990, eshz, ikkedus, Ilayla, IngeK, laura_estee, mirriejj, YvonneV en 108 bezoekers