Carina ontsnapt...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 19:47

grrrrr

het blijkt dus dat Carina nu ook door heeft hoe de knoop van het hek los moet... Frusty en het ergste nog. de mensen hadden gewoon staan kijken, kijk hoeleuk dat paard maakt zelf de knoop los Boos! 2 minuten later kon debbie 3 shetten en een haffie gaan vangen omdat ze los door de woonwijk liepen...

Carina nog een tuin half leeg gegeten. mensen pissig maar uiteindelijk bleek dat ze nog amper iets op had. alleen onkruid Schijnheilig

nou ja nu dus een andere knoop bedenken. ik had er eerst een paardeknoop in maar dat was al heeeel snel mis. nu had ik er een dubbele strik in, heb er ook wel eens een knoop ingelegd Haha! maar die kreeg ik er zelf niet uit }>

nog tips?

debbie

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...



carina

Berichten: 2779
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 20:42

Citaat:
Op 2001-08-23 21:18, schreef Yentl:
kan je geen handvat ofzo eraan vast maken dan maakt je een handvat met zon haak vast aan de ene kant en aan de andere kant waar nog een klein stukje zit een lusje zodat je die haak erdoorheen kan doen. en anders een 3 dubbele knoop Verward



Verward Verward Haha!

ze heeft geen halster om, vind ik levensgevaarlijk in een wei, maar goed dat verschilt per persoon.

de shetten heb ik idd ook gevangen, kun je het je voostellen. eerst 1 shet, in de wei, hek op een kier anders kom je er niet meer in met een andere shet aan de manen. hek open, 2 shetten in de wei. nog een shetaan demanen. hek los, de twee anderen weer eruit Frusty Schijnheilig

haha en mijn Carientje stond rustig bij die mensen het onkruid uit de tuin te eten.
toen baalde ik er flink van maar nu zie ik er zelf ook wel de lol van in *LOL* *LOL* Scheve mond\ *LOL* Knipoog

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Durquia, ejkge, Risxx en 11 bezoekers