Wie heeft er nog meer een FriesXwelsh?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Wie heeft er nog meer een FriesXwelsh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 15:24

Wij kopen een grotere pony en het is een hele aparte! Het is namenlijk een friesXwelsh! Moeder is welsh, vader is een Fries! De stokmaat is 1.34 en het is gewoon een klein friesje! hele apart! Maar ze zijn dus gekomen door een foutje! De hengst was uitgebroken en toen was de merrie opeens drachtig! die man vond het zulke leuke pony's dat ie er gelijk 5 jaar mee gefokt heeft! Het zijn echt zulke lieve pony's, ik ben blij dat we 1 krijgen! Maar zijn er meer mensen die zo'n kruising hebben? Ik ben benieuwd! Eventueel foto's?

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!


Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-03 19:59

Ik heb wel een paar foto's, zal ze binnenkort even scannen! Maar ik kan niet zo goed foto's maken dus ze zijn niet zo mooi!

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!

Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 17:11

Hoi! Ik moet mijn vader nog even vragen om de foto's te scannen! DAt kan ik zelf niet zo goed! Eind de week zijn ze er, dat beloof ik!

Jou paard is wel wat anders dan die wij waarschijnlijk krijgen! Ik wist al dat jij ook een kruising had, ik ben Ingrid namenlijk! Ik had jou topper al zo vaak gezien! Maar bij ons lijkt ie veel meer op een fries!
Wel leuk hoor dat die foutjes een super goed resultaat kunnen geven! We hebben er al een soort nieuw ras van gemaakt: Frelshjes! Haha!

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!


Kellyloverke

Berichten: 181
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: foudgum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-03 19:48

Nee ik denk het niet, deze pony is een "foutje" uit Ginnum (friesland) Deze man vond het ook zulke leuke veulentjes dat hij er gelijk 5 jaar mee gedekt heeft!

LeT LovE RUle... hih SiEtS!!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Domi_94, GrapeshotBot, Maanon_, Nanu, Ptl4ever, Salinah, Schrompeltje, Selina en 115 bezoekers