Andere maat bit werkte geweldig!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 15:28

Hoi hoi,
Tis een beetje een rare titel maargoed. Ik reed normaal altijd met een bustrens van 13.5 cm en mijn paard heeft eigenlijk een 12.5 nodig (foei). Ik wilde dus een watertrens van 12.5 proberen, maar die kon ik niet vinden. Wat er wel lag was een D-trens met koperen rolletjes. Hij liep er super op. Lekker schuimbekkie en het bit gaat nu niet scheef zitten. Toch nog maar eens goed zoeken naar de watertrens! Haha!

_________________
"Why can't we learn to accept that we're different, before it's too late? ~Madonna~

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Manon op 2001-08-23 15:41 ]</font>


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 18:35

Hihi, ja ik weet wel dat je ze kan kopen, maar als het goed was had ik er nog eentje bij mij in de schuur liggen, alleen kon ik hem niet vinden en die rollentrens wel.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-01 20:13

Bij ons op stal stond eerst ook een joekel van een paard en die paste geen enkele frontriem. Zelf de grootste maat was nog te klein. Op slot hebben ze er maar eentje op maat laten maken, anders had ie zoveel last van zijn drukkingen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, beegee, Donnatella, goesju, ImkeTarek, Ineke2, Laj1, Lexi_Amigo, redbutton, Telpeva, Zoey_julia en 75 bezoekers